Ja, ik denk dat het iemand is in haar inmiddels ex vriend zijn bedrijf is geweest. Toen ze bij mij sliep paste hij op haar kinderen en heb ik mijn nummer gegeven zodat hij een nummer had in geval van nood.
Wat 'goed' dat je toch van je afschrijft/deelt! Afschuwelijk wat je meemaakt zeg bah! Wat een man en wat een 'vriendin'! En knap dat je je huwelijk nog probeert te redden. Denk niet dat ik mijn man nog had kunnen aankijken of uberhaupt ooit nog te kunnen vertrouwen. Heel veel sterkte!!
Thanks! Ik weet ook echt niet of het goed komt. Het gekke is dat we nog steeds het heel fijn samen kunnen hebben, heel hard samen kunnen lachen, ik kan alles met hem delen, hij is een lieve papa en altijd een hele fijne man met zijn hart op de juiste plaats. Hij zegt ook dat de hele week dat ze hier was geen spanning is geweest. Ik heb daar ook niks van gemerkt. De laatste avond was ik super moe van werk en haar op sleeptouw nemen door de stad en ben ik op tijd gaan slapen. Ik heb er helemaal nooit bij nagedacht want ik vertrouwde ze beiden. Die avond is het gebeurt. Ik ben er twee weken later achtergekomen door de appjes met screenshots die ik ontving. En sindsdien is mijn leven een grote puinhoop. Ik hou van mijn man, we zijn 14 jaar samen. We zijn 2 jaar geleden een avontuur aangegaan en hadden het fantastisch in ny. Nu zouden we naar de anders kant van Amerika verhuizen maar ik weet het allemaal niet meer. Alles voelt gewoon k*t
Het is voornamelijk heel onbegrijpelijk he. Vooral als je het gewoon goed samen had. Ik denk alleen maar wat bezielde deze mensen! Die laatste avond! Waarom iets wat goed is kapotmaken. Denk dat je jullie plannen even op een laag pitje moet zetten, denk dat het wel even gaat duren dit te verwerken. Denk goed aan jezelf!
Jezus. Vreemdgaan is 1 ding, een affaire hebben ( dus meer dan alleen rondnaaien) een tweede maar een kind verwekken bij een ander zou voor Mij echt een keiharde exit zijn. Wat respectloos naar jou en jullie gezin toe. Totaal onverantwoordelijk en egocentrisch om naast je avontuurtje ook gewoon werkelijk al je verantwoordelijkheden aan de kant te smijten zodat je je gerief kunt halen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht en hoop ergens dat je straks wanneer je de scherven bij elkaar hebt geraapt ziet dat je beter af bent zonder dit sorry excuse for a man.
En dan niet te vergeten dat we al 6 jaar probeerden om een kind te krijgen wat ons niet gegund is....
O wat een bizar verhaal, wat ontzettend pijnlijk en verdrietig ! Veel respect voor jullie dat je nu met hulp probeert om er samen voor te gaan. Je weet niet wat de uitkomst gaat zijn, maar je weet wel dat je alles aan doet of dan hebt gedaan om eruit te komen samen. Ongelovelijk dat je man en vriendin dit uitgespookt hebben terwijl jij er gewoon praktisch naast lag te slapen en dan nog zonder voorbehoedsmiddelen........ Wat en enorm respectloos heel veel sterkte!
Wat?! Jemig zeg! Dus ze heeft sex met je man gehad terwijl je er praktisch naast lag en ook nog zwanger geraakt?! Wat erg voor je Wat zegt je man hiervan?! Waarom deed hij dat en is het eenmalig geweest? En die “vriendin” is wel exit voor jou toch? Wat vreselijk als je zo verraden wordt. Ik kan mij voorstellen dat je je heel alleen en eenzaam voelt en het niet meer weet. Ik zou het ook niet weten overigens. Al ben ik waarschijnlijk te temperamentvol om het nog een kans te geven. Het is te oneerlijk als het gebeurd, dat mensen de keuze maken alles voor je kapot te maken. Veel sterkte en een digi knuffel!
Hier sluit ik mij bij aan, sterkte @LoeForceOne Knap van je dat je er nog alles aan wil doen. Maar lukt dit vanuit jou niet of wil je het niet meer, weet dan dat dat ook ok is en dat je dat recht ook hebt.
Ik gun je een kindje met heel mijn hart maar misschien moest je nu eventjes ondanks je verdriet even blij zijn dat er geen kindje van jullie bij betrokken is. Ik zou als ik jou was eens heel goed en realistisch gaan kijken naar deze relatie. In mijn ogen is die echt heel erg beschadigd als je man zoiets flikt. Je bent meer waard dan dat en wellicht is dit een Eye opener ( die helaas wel een keiharde slap in your face is) Wellicht ben je nog niet toe om op deze manier te kunnen kijken naar de situatie, het is nog zo vers. Maar meid, echt, die man van jou is de titel man op dit moment niet waard
Oh ik weet zo goed hoe je je voelt. Maar wat je ook doet, waar je ook voor kiest, het is altijd de juiste keuze. En het komt goed, echt. Je gaat je weer beter voelen, er is écht licht aan het einde van de tunnel.
Oh dat had ik niet begrepen uit t verhaal. Dat maakt het in mijn ogen nog erger wat ie heeft gedaan. Ik vind echt dat je het recht niet hebt om Je zo te gedragen wanneer je een kind hebt. Te treurig gewoon.
Wat erg @LoeForceOne ! Ik heb er echt ontzettend veel respect voor dat je relatietherapie aangaat, ik weet niet of ik het had gekund.
@LoeForceOne oh wat vreselijk. Eigenlijk ben je boos en woest en niks klopt aan dit verhaal: - seks hebben terwijl je er praktisch naast ligt - jullie maakten toffe nieuwe plannen samen - jullie wilden (nog) een kind - HIJ HEEFT HAAR VERDOMME bezwangerd - je bent niet alleen je man kwijt voor je gevoel maar ook vriendin - onbegrip want jullie hadden het goed. wáááárom? Shit, dit helpt denk ik niet maar het is niet verkeerd bedoeld. Het is zo vreselijk respectloos naar jou toe en pijnlijk voor jou. Maar wat vreselijk dubbel omdat jullie het gewoon óók nog fijn kunnen hebben samen. Het is een fijne man, leuke vader, je maatje en je voelt je goed bij hem. En tóch is dit gebeurd. Ik zou me vooral afvragen waarom. En als jullie het nog steeds fijn samen kunnen hebben, hóe weet je dan dat je hem ooit nog kunt vertrouwen. En het feit dat ze zwanger werd zou het voor mij ook nog wel ingewikkelder maken. Pfoe meid ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik nu tegen je wil zeggen. Ik zou het liefst willen zeggen: volg je hart, maar laat je niet nog meer onrecht aan doen. Jij kunt nu geen foute keuze maken. Kom je er tijdens therapie achter dat je toch afstand wilt en ben je voor je gevoel eigenlijk toch klaar met je man (en de situatie)? Dikke prima, hij heeft het verdiend. Wil je tijd om na te denken en besluit je over een tijd samen toch nóg meer te werken aan je relatie? Ook goed natuurlijk, jullie zijn al zo lang samen. Maar laat hem alsjeblieft door het stof gaan voor je en waak ervoor dat alles niet te gemakkelijk en weer te snel 'normaal' wordt. Dit is iets wat je goed moet verwerken en afsluiten, anders kun je niet verder. Dan blijft het altijd wel tussen jullie in staan.
Maakt dat verschil dan dat ze zwanger werd? Als ze het heeft laten weghalen was dat niet de bedoeling
Het maakt de situatie gewoon nog veel verdrietiger dan die al is. Al 6 jaar proberen en het lukt niet, en dan duikt hij 1x met een ander in bed en zij is wel zwanger. Alsof het nog niet onrechtvaardig genoeg was....