Ik vind wel dat het uitmaakt. Dan hebben ze het ook nog eens onveilig gedaan en brengt hij TS ook nog mogekijk in gevaar.
@LoeForceOne , ik vermoedde al zoiets op basis van eerdere reacties op zp, maar het verhaal is nog moeilijker dan ik had kunnen bedenken. Wat ontzettend heftig en wat ontzettend knap van je dat je probeert hier gezamenlijk een weg in te vinden. Ontzettend veel sterkte!
Dat zeker wel ja. Maar het kwam op mij over of vreemdgaan zonder zwangerschap als gevolg minder erg is
Waarschijnlijk wel zonder condoom ja. Maar wat als zij aan de pil is maar die door een of andere reden niet zn werk deed?
Ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Het maakt alles gewoon nog veel ingewikkelder en verdrietiger. Maar ik snap je gedachtegang.
De pil houdt evt. soa's niet tegen. Dus buiten dat hij zichzelf in gevaar brengt, brengt hij ook zijn vrouw in gevaar.
Hartstikke logisch dat er geen vertrouwen is. Hij heeft je verraden en tot op het bot gekwetst. En buiten de actie zelf heeft hij het je ook niet verteld maar ben je er zelf achter gekomen. Dubbel bedrogen.. Ik kan me voorstellen dat je in een periode zit van rouw. Verlies van je beste vriend, je partner, degene waarvan je dacht 100% te kunnen vertrouwen. Hoe zit hij in de situatie. Toont hij berouw? Heeft hij enig idee wat dit met je doet? Sterkte meis!
Jeetje @LoeForceOne wat een vreselijke periode zit jij in! Wij hebben natuurlijk ook wel eens woorden gehad maar ik vind het echt heel erg rot voor je. Heel veel sterkte en ik vind je een sterke vrouw zoals je over komt. Ik hoop dat je ook mensen om je heen hebt waar je je emoties bij kwijt kunt. Doe dat ook vooral! Ik ben namelijk zelf geen prater, maar in mijn moeilijke periode ben ik (oa door gesprekken met mn psycholoog) veel opener geworden naar mn vriendinnen en familie. En dat heeft me erg geholpen. En het is misschien iets wat meer mensen zeggen, maar het is echt waar; het word beter!
@LoeForceOne wat een vreselijke situatie! Maar wat ben je een sterke vrouw dat je het toch nog een kans probeert te geven! Heel veel sterkte!
@LoeForceOne heel veel sterkte gewenst. Ik vind het echt vreselijk wat je is overkomen. Niemand kan je vertellen wat je moet doen. Volg je hart en blijf vooral praten met de mensen om je heen. Ik hoop dat je genoeg steun hebt.
ja, op de een of andere manier maakt dat het voor mij nóg erger. Een (ongeboren) kind is hier de dupe van, is weggehaald, wat ik echt verschrikkelijk vind, want er zijn voor mij maar weinig redenen/excuses om een abortus te laten plegen. Bovenstaand geval is er voor mij in elk geval niet 1. Daarnaast, net wat @Betsy zegt, sommige mensen doen er jaren over om kinderen te krijgen en zo'n klojo bezwangerd per ongeluk terwijl hij al een relatie heeft @LoeForceOne haar vriendin.....Ik vind dat dus dubbel zo erg. Veel sterkte meid! Vreselijk dat dit je is overkomen!
Sodeju, @LoeForceOne Wat een verhaal en wat een ellende! Ik hoop dat je de kracht vind om te doen wat goed voor je is, wat dat ook moge zijn. En ik hoop dat je een beetje steun hebt in je omgeving. Sterkte gewenst.
ik ben zelf ook gescheiden ex was ook vreemd gegaan,daarna was vertrouwen ook helemaal kapot,voor mij geen mediator, vertrouwen kan me toch niemand met praten terug geven of overtuigen! bij mij op werk nu werkt een jongen,woont samen heeft relatie van 7 jaar en vertelt zelf dat hij nu al 7 keer is vreemd geweest,en nee niet 1 keer,maar de laatste verhouding met collega was 3 maanden ik kan echt niet begrijpen dat zijn vriendin dit dus echt niet door heeft? hij wil wel graag kinderen en wil ook niet bij zijn vriendin weg! sorry maar ik begrijp zo een situatie echt niet,ook voor zijn vriendin echt erg,ooit komt het toch uit dat kan toch niet anders? Ik kan me niet voorstellen dat je naast je relatie nog iemand er op na houd! ongelooflijk!
daarbij als ik hem als vriend had zou ik hem nooit meer vertrouwen! zijn vriendin wilde ook nog groot feest voor de bruiloft,dacht bij me zelf bespaar je dat geld meid dat worden duizenden euro,s weg gooien!!!