Ik ben op zoek naar een fijn boek. Roman, thriller, niet al te zwaar. Nu lees ik het boek van Linda van Rijn: Casa Ibiza en deze leest heerlijk weg. Op zoek naar meer inspiratie en wellicht meerderen met mij
Van Chanel naar flanel van Marijke Vos. Leest tot nu toe lekker makkelijk weg, ideaal als je tussendoor 100 keer gestoord wordt door de kinderen.
De nieuwste van tess gerittsen. En net de nieuwste van Harlan Coben uit. Mijn doen was 3 boeken deze vakantie, morgen laatste relax dag en ik hoop de 2de te kunnen afronden. We hebben te veel gedaan dus had weinig tijd
Ik ben er mee gestart maar kon er niet goed in komen,ben benieuwd hoe jij het vind. Normaal zit ik er bij haar zo in.
Zwijgen is goud van Mary Higgins Clark en ik heb net Voorbedacht van Loes den Hollander uit. Suzanne Vermeer schrijft net zulke lekkere boeken als Linda van Rijn.
Ik heb de afgelopen weken de serie van Natasha Madison gelezen. Heerlijke serie! Nu ben ik 'de meest begeerde miljardair' van Annika Martin aan het lezen.