Vreemdgegaan!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Kan me goed voorstellen dat je je niet kan inhouden. Zou ik ook echt niet kunnen hoor!
    Maar goed, bedenk je maar dat hij zich (hopelijk!) al schuldig genoeg voelt. En als hij het niet begrijpt kan je alsnog hem even flink laten weten wat je er van vind ;).

Nou, nogmaals succes en sterkte!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Succes en sterkte hoop dat het een beetje gaat met je vriendin!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sterkte met je vriendin! Vind het erg rot voor haar.. :(

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

jeetje wat een vervelende situatie he. als mijn vriend weg zal gaan met vrienden hoop ikd at ze verstandig zijn maar ookd at wat er allemaal gebeurt, niet aan mij wordt verteld. vervelend meid, veel sterkte!

5. maartje1983

maartje1983 Actief lid

29 apr 2007
    184
    0
    0
    Ik heb ook eens een keer zoiets meegemaakt.
    Ik heb de vriend van mijn beste vriendin ook met een ander gezien en heb het mijn vriendin toen wel verteld, maar dit had ik beter niet kunnen doen.
    Haar vriend heeft het ontkend en ze is naar dat meisje toegegaan en die ontkende ook. Mijn vriendin geloofde me niet en ze zei dat het vast door de zwangerschapshormonen kwam (beetje een rare opmerking toch)
    Ze zijn nog steeds bij elkaar en hij praat niet meer tegen me en met haar ben ik nog steeds bevriend alleen bemoei ik me niet meer met haar relatie en ik hoef er ook niets meer over te horen als ze weer eens problemen hebben.

Heel veel sterkte met je vriendin!

groetjes Maartje

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Natuurlijk ontkennen ze het allebei! Sorry hoor, maar ik begrijp niet dat je vriendin dat niet inzag... Beetje jammer dat jij er nu de dupe van bent geworden. Gelukkig gaan jullie nog wel met elkaar om.

@ kleinwonder: Ben voor jou blij dat jij er niet meer tussenin hoeft te staan, en dat hij het zelf verteld heeft. Het is nu iets tussen hén. Ik hoop voor je vriendin dat ze er snel bovenop komt, wat haar keuze ook zal zijn.

Deel Deze Pagina