Die naam zag ik een paar dagen na jouw bericht op tv voorbij komen. Was het niet een correspondent ofzo?
Oeps.. Net als - Zondergeld - Zonderland - Zonderman ik zag zelfs de naam - Zonderzorg (maar die is vrij zeldzaam)
Weet anno 2023 niet wat erger is: Mevrouw Zonderman of Meneer Zonderman Zondergeld is sowieso tamelijk k*t Zonderzorg kun je ook nog opvatten als ‘zorgeloos’, dus als je het zo bekijkt is ie juist best positief
Leeflang Grappig als diegene zijn / haar 100e verjaardag viert Zo kende ik een mevrouw Zondervan. Opzich niet zo bijzonder, maar zij trouwde met meneer van Beem, dus vervolgens heette ze: mevrouw van Beem - Zondervan
Hahaha dat laatste is wel komisch ja Bij iemand die Leeflang heet is het ook wel extra zuur als diegene al jong het leven laat
Ik kende als kind iemand met de achternaam Spies. Niet bijzonder zou je zeggen, maar door de combinatie met zijn voornaam klonk het wel heel bijzonder... L.aurens Spies Ik heb serieus heel lang gedacht dat zijn achternaam Pies was
Niet zo wild als de rest hier maar mijn achternaam (vaders kant) was vroeger dus Mooiman. Ik kreeg er voortdurend reacties en "grappige" opmerkingen op dus ik was erg blij toen ik het heb kunnen veranderen naar de achternaam van mijn moeder