Pff balen zeg! Zou je toch geen test willen doen? Hier word je ook niet vrolijker van! (of kan de test pas als de baby geboren is?
Eerste dag van je laatste menstruatie:17 november 2012 (gok ivm de uitgerekende datum) Een beetje vruchtbaar:28 november 2012 Vruchtbaar:29 november 2012 Erg vruchtbaar:30 november 2012 Eisprong:1 december 2012 Innesteldag:6 december 2012 Vanaf hier kun je testen:15 december 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum:24 augustus 2013 Als je 24augustus aanhoud kan het van beide zijn. geef ik je 50% kans op je vriend. maar bij 26 augustus dan is het van de vakantie. al met al geef ik je dus 75% kans van het vreemdgaan en 25% van je vriend.
Hm ja, inderdaad. Ik heb het er uitgebreid met de ha over gehad en hij zegt dat het echt van allebei kan zijn. De ha zijn theorie is dat het slijmverlies ook door de bevruchting kan komen. Het duurt even voordat het vruchtje zich innesteld in de baarmoeder (zo'n 3-4 dagen) en dat het vruchtje zich die woensdag dus de 28ste heeft ingenesteld en ik daarom flauw kon zijn gevallen, omdat dit voor mij echt een terug komende 'zwangerschaps kwaal' is. Het zou zo fijn zijn als zijn theorie klopt. Gelukkig ben ik wel iemand die verantwoordelijk heden neemt voor eigen fouten. Tuurlijk zou ik meer dan 1000 maal willen dat het kindje niet van die scharrel is, maar mocht dat wel zo zijn dat so be it. Het is iig mijn kindje en hoe egoistisch dat ook mag klinken het krijgt alle liefde van de wereld.
ja kan heel leuk zijn van die ha.. maar het klopt niet me je datum. dan kom je toch echt wat tijd te kort.
Ja, dat zeggen de calculators op internet. Maar ik weet zeker dat ik niet pas de 17e ongesteld ben geworden, dat moet echt rond de 11e zijn geweest. Ik ben altijd maar kort ongesteld en ik weet 100% zeker dat ik het weekend van de 17e niet ongesteld was.
Ik zou wel na de geboorte voor een dna test gaan. Puur uit nieuwsgierigheid, ga je het je man vertellen? Wat een nachtmerrie meid, sterkte!
dat geloof ik gelijk. maar aangezien je cyclus niet 28 dagen is. en bij een latere eisprong kom je nog steeds het zelfde uit. het gaat om de eisprong niet om de eerste dag van je laatste menstruatie
Ondanks dat je weet dat het niet echt slim van je is geweest.. Zeker met de gedachte dat je geen anticonceptie gebruikte.. Hoop ik echt maar dan echt dat het van je vriend is! Ga je het hem vertellen? Of wacht je tot het kindje geboren is en dan kijken op wie hij lijkt en dan je twijfel uitspreken?
ja helaas als je het zo rekent met die data's erbij, denk ik ook in tegen stelling wat ik eerder tikte dat de kans vrij groot is dat het van je scharrel is. even een vraag; was je scharrel blank of had hij een kleurtje ( zie ander topic) ?
Een HA kan het niet bevestigen hoor! en zeker niet wanneer je eisprong is geweest dat kan eerder of later zijn ongeacht je cyclus Denk als ik je berekening zie dat je scharrel meer kans maakt idd ga je het vertellen of laat je het zo ongeacht van wie het is
Ja, mijn vriend of exvriend hoe je het wilt noemen die weet het. Ik zat heel erg te twijfelen of ik het wel/niet wilde vertellen, omdat ik zelf gewoon niet het gevoel heb dat het niet van hem is. Maar uiteindelijk heb ik het verteld. Ik kreeg de vreselijkste senario's in m'n hoofd, bloedgroepen, erfelijke aandoeningen/ziektes weet ik het. Ook al zou ik het niet verteld hebben het zou ooit uitgekomen zijn. Het was dan wel geen, blank en geen blank situatie, dus het was niet meteen uitgekomen maar dan nog.
Als ik het goed begrijp sta je er nu alleen voor? Knap dat je het vertelt heb niet iedereen zou het durven
wat ontzettend goed dat je eerlijk bent geweest zeg, Kan je nu wel een beetje genieten van je zw?? en krijg je wel wat steun?
Precies. Ik wil je niet ontmoedigen. Ik heb mijn eisprong altijd pas op dag 22/23 in een cyclus van 30 dagen. Dus dat zegt helemaal niks. De bevruchting is niet afhankelijk van de eerste dag van je laatste menstruatie.
Ik wil niet goedpraten wat je gedaan hebt maar ik snap het ergens wel. Het was gewoon zo'n onbezonnen, stom moment, (mede mogelijk gemaakt door de drank) en je hebt er spijt van. Ik vind dat je daarna de juiste beslissingen hebt genomen, je bent naar de huisarts geweest en je hebt het je vriend verteld... daar neem ik mijn petje voor af hoor! Lees zo vaak wat anders.... Ik hoop voor je dat het kindje dat het van je vriend is en dat het op een of andere manier allemaal goed komt tussen jullie. Tot slot wil ik je nog even feliciteren met je zwangerschap want zo'n kindje blijft bijzonder!
Hoi, ik zou gewoon wachten op je termijnecho en dan weet je precies hoelang je zwanger bent. En dan terug rekenen. 'Gelukkig' dat er een week tussen zit, anders was het nog veel moeilijker geweest. Veel sterkte en succes!
Hai! Heb even je verhaal gelezen en vind het vreselijk dat je dit mee moet maken.. mensen maken fouten en jij moet nu wel heel erg boeten voor deze fout.. Ik vind je super sterk dat je het aan je partner hebt verteld.. Ik heb een beste vriend die dit is overkomen.. zijn vriendin was vreemdgegaan met haar ex en zij heeft rustig haar mond gehouden tot 3 maanden na de bevalling. Haar ex was blank en mijn beste vriend geting.. dus hoe ouder de kleine werd, hoe duidelijker werd dat die kleine hartstikke blank was.. buiten dat het heel erg pijnlijk is voor een man om te horen dat het niet zijn kind is, was het ook nog is zo dat hij een gigantische tattoo van de baby zn naam op zn arm had laten zetten.. zn vriendin liet dit gewoon toe terwijl zij dus allang wist dat het kind niet van hem was.. Hoe moeilijk deze sitiatie ook is voor je.. waar je nu in zit is de beste oplossing.. hoe langer je had gewacht hoe erger de situatie word.. Dus kop op en wees trots op jezelf dat je eerlijk bent geweest en heel veel pijn nog hebt voorkomen
Zover mij bekend is je eisprong niet 14 dagen na je laatste menstruatie, maar 14 dagen voor je eerst volgende menstruatie. Bij een onregelmatige cyclus wordt het al lastig, dus ik zou je niet kunnen zeggen van wie het kindje is. Dit zal een test toch moeten uitsluiten. Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van je zwangerschap. Vind het super goed van je dat je het eerlijk hebt verteld. De situatie zal nu niet makkelijk voor je zijn. Sterkte ermee en probeer wel een beetje van je kindje te genieten, het is een te mooie tijd om niet van te genieten, ondanks de situatie.
Wat een nare situatie zeg. Zo zie je maar weer, te veel drank kan veel stuk maken. Maar 1 ding is zeker, jij hebt een klein lief wondertje in je buik en als ik je verhaal zo lees, komt dat wel goed!! Dat vind ik fijn te lezen! Heb er ook respect voor dat je je verantwoordelijkheid hebt genomen en dat je het verteld hebt aan je (ex)vriend. Ik hoop dat je snel rust kunt vinden en kunt gaan genieten van de kleine uk in je buik. Al deze stress is voor jou niet goed maar voor de kleine uk ook niet. Ik denk dat er niet veel anders op zit dan proberen te accepteren dat het voor nu is zoals het is (hoe moeilijk ook) en dat over een aantal maanden mag blijken of je (ex) vriend de vader is. Lijkt me idd erg naar dat als je van de man van de vakantie zwanger bent... je niks van diegene weet. Veel sterkte meid!!