Vreemgegaan, maar van wie zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denise12, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik bedoel eigenlijk dat toen mijn bevruchting heeft plaatsgevonden. Volgens de ovu test en cyclus was ik 16 weken zwanger en volgens de termijn 12.3..

2. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    zoals andere ook al hebben aangegeven je weet nu hoeveel weken je zwanger bent, trek daar twee weken vanaf en dat is ongeveer je bevruchting hoe dichter de datum op de daad des te meer kans dat dat degene is die de bevruchting heeft verzorgd, overigens j eeicel blijft meestal niet langer dan 24 uur in leven en zadcelen kunn etot 3 dagen blijven leven, meid veel sterkte!

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    het is niet altijd waar over uitgerekende datum via echo en waneer je ovulatie echt was. Ik was 6 maanden bezig met ovulatie testen en ze zijn altijd constant. Ik was positief altijd 2 dagen, deze keer ook, maar toch bij 12 weken mijn uitgerekende datum was 5 april, terwijl als ik kijk naar ovulatie testen kan het maximaal 8 april zijn, want 3 dagen ervoor was test nog negatief.

het enige wat je kan doen is gewoon afwachten, hoop voor je dat je slippertje ongeveer hetzelfde qua uiterlijk was dan je man dan hoef je je geen zorgen te maken als je het niet wil vertellen.
    Of vertel het gewoon en je kan nog dna test doen met je man

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat een nachtmerrie. Ik denk dat de enige manier om het zeker te weten is het doen van een vaderschapstest nu of na geboorte. Maar laat ik dit zeggen: de echte vader is degene die voor het kindje zorgt en van het kindje houdt en trots is. Niet degene die toevallig het zaadje heeft gedoneerd...

Ik hoop dat je zult proberen om het een beetje los te laten, want ik kan me voorstellen dat dit vraagstuk een hoop stress met zich meebrengt, wat niet goed is voor je kindje. Probeer te genieten van je zwangerschap en concentreer je daarop. Komt tijd, komt raad... Als je straks ziet dat het kindje sprekend op je man lijkt, valt er vast een last van je schouders en kun je die vreselijke avond achter je laten. En bedenk: nobody's perfect, we maken allemaal fouten! daar zijn we mens voor!

Sterkte!

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ken je de scharrel? Als hij de vader blijkt te zijn?

Deel Deze Pagina