... om het maar even spannend te houden .... net weer naar wc, inlegkruisje was dus niet zoals ik dacht rood, maar bruinig, net een nieuwe in gedaan en utrobollen met houder ingebracht en daarbij was weer geen rood of bruin... echt gekmakend dit... Zou dit een innesteling kunnen zijn....? Of is het gewoon einde oefening...
Oh jee Juul, wat gekmakend! Die rode veeg is wel deprimerend na zo'n test van gister... . Hopelijk toch nog van innesteling, maar ja kan ook niet zo zijn... Ik duim heel hard voor je door, dat het streepje donkerder wordt en er geen rode vegen meer komen!!!
Ik zie hem ook duidelijk zonder turen! Het kan best van de innesteling zijn al wil je natuurlijk helemaal geen bloed zien Ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed mag gaan!
Kan innesteling zijn. Benieuwd naar de test van vanmiddag! Als je zwanger bent mag je geen inbrenghuls voor utro meer gebruiken. Dan moet je ze met je vingers in gaan brengen hoor.
Ach jeetje . Gezien je termijn kan het zeker innesteling zijn , maar het geeft je toch een onzeker gevoel nu .
Jeetje Juulzon! Sterkte meid had al in ons topic gevraagd hoe het was en nu zie ik dit! Ik ben benieuwd naar je test vanavond!
wat heftig zeg! Maar ik zie ook echt wat op jouw testen... en ik ben ook absoluut geen tuurder! Ik duim heel erg voor je!!
Even snel, net gedoucht en moet nu naar een etentje van de buren (zo geen zin, wil huilen)... Dit zijn de testen. Clearblue digital zegt niet zwanger. Dus ik vrees dat het gewoon echt niet zo is. Streepje staat er maar niet opgelopen volgens mij. Net weer een klein sliertje slijmig rood.... Pfffff.....
Zie toch echt een licht positieve test. Clearbleu wekenindicator gedaan of de gewone? Gewone hebben nml meer hcg nodig. Al vind ik het bloedverlies niet echt hoopgevend. ik hoop het beste voor je.
dit lijkt meer een tuurstreep dan die van gister ach.. ik hoop het zo voor je Juul.. dat t gewoon een langzaampje is die nog op stoom moet komen ofzo..
He jakkes Juul, en dan ook nog een feestje 😣. Toch zou ik nog niet helemaal opgeven, ik hoop met Sophy mee dat het een slow starter is!!
Hm Juul Streepje staat er... maar ik vind hem lichter eerlijk gezegd. En in combinatie met wat bloed vind ik het ook niet zo hoopgevend. Aan de andere kant zijn de wonderen de wereld nog niet uit, maar die gebeuren altijd bij die ander hè Verdorie, ik blijf nog even stug doorhopen natuurlijk, maar voor nu vooral een hele dikke knuffel.
Ik blijf voor je hopen! Het streepje lijkt inderdaad niet toegenomen. Maar ook niet afgenomen vind ik. Bah wat naar zulke onzekerheid.
Jezus Juulz, wat een rollercoaster weer Ik knuffel je en duim stug door! (en ben ik echt de enige die het minstens hetzelfde zo niet iets duidelijker vindt dan die van gisteren???)
Nee hoor. Ben het wel met je eens eigenlijk.... Hoop dat het bloeden stopt en je test morgen nog donkerder is. Blijf stug door duimen!