Vrees van niet, maar misschien toch...(testen na ivf 3)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juulzon, 10 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Heel veel sterkte!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ts: ik vind het heel erg voor jullie en ik kan jou goed begrijpen dat je naar Belgie wil. Wij hebben toen in Gent gelopen bij ds de Sutter....in combinatie met het Maasstadziekenhuis. Het maasstadziekenhuis in Rotterdam behandelt vrouwen tot 45 jaar.
    Misschien is dat iets voor jullie. Jij bent eigenlijk nog relatief jong....ik was 44 toen ik daar in behandeling was.

Sterkte met alles!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat een warme, lieve reacties. Dank jullie wel.

Gisteren heb ik om mijn gedachten te verzetten, terwijl ik er eigenlijk geen zin in had en het liefst de hele dag onder een steen had gezeten, toch nog even lekker gesport. Werkt voor mij vaak hoofdverhelderend en gedachtenverzettend. En vandaag een dagje veel in de tuin (tuinmeubelen schoongemaakt, ramen voor het eerst sinds eeeeh....gelapt en kleine meid lekker op de trampoline).

Helaas krijg ik Gent er bij mijn vriend echt niet door. Medisch centrum kinderwens is voor nu het beste alternatief, al moet ik me nog eens verdiepen in wat de daadwerkelijke verschillen zijn tov LUMC.
    We zouden er 21 terecht kunnen voor een intake. Wellicht dat ik over onze komende twee (hopelijk nog maar een) en de weg ernaar toe af en toe nog eens een weblogje schrijf. Dus mochten jullie willen weten hoe het verder gaat, zou het leuk en fijn en gesteund vinden (voelen)als jullie af en toe eens meezen...

(Nu nog even verkiezingsuitslagen kijkrn en dan naar bed!)

Deel Deze Pagina