Geweldig! Gelukkig ik ben zo blij om te horen dat het helemaal goed is met jullie ukkie. En nu geen stress meer en lekker genieten.
meid, ik ben zo blij voor je.. ik moest vanmiddag helaas weg maar heb al die tijd aan je zitten denken. een kloppend hart is een groot geschenk. houden zo meisje! ik denk aan je Aoife
Wat een goed nieuws kathy , spannend na bloedverlies ik zou ook direct denken dat ik een miskraam zou hebben maar je hoort het wel eens vaker dat vrouwen met bloedverlies toch gewoon zwanger zijn. Nou van harte gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van! Aoife heel veel sterkte de aankomende tijd en ik duim voor je. liefs jet
Oh Kathy, wat moet jij opgelucht zijn zeg, GEFELICITEERD hoor meid, probeer er nu lekker van te genieten!
De reden van het bloedverlies is nog steeds niet bekend, op de echo was geen bloed te zien. Ik denk dat we een echt wondertje hebben. Hopelijk blijft het nu goed gaan.
Wauw, dat is nog eens goed nieuws zo dicht bij de kerstdagen. Gefeliciteerd! Nu maar hopen dat het bloedverlies een halt heeft gevonden. Groet van Kiki
Phoe, ik lees dit bericht nu pas. Ik ben blij dat het er allemaal goed uit ziet. Ik blijf voor je duimen hoor meid!
Ik hoop ook dat het bloedverlies eens stopt. Gisteren bijna niks verloren, maar in de avond is het dan terug begonnen en deze ochtend ook weer wat verlies. Denk dat ik die echo van maandag toch nog zal laten doen hoor, voor de zekerheid.
gewoon laten doen voor je eigen gemoedsrust. wat zit een zwanger lijf toch raar in elkaar. jij bloedt maar verder niets aan de hand, baby zit daar met een kloppend hartje. ik heb nog geen druppel bloed verloren maar weet 100% zeker dat het vruchtje al 8 dgen niet meer leeft Maak je niet te ongerust en vraag idd waar dat bloed nou vandaan komt.Misschien waren het er twee
Heb de vraag al gesteld waar het bloed vandaan komt, maar ook de gyn weet daar geen antwoord op. Wanneer ze de echo bekijkt, is er helemaal geen bloed te bespeuren. De reden blijft een groot vraagteken. @Irisje: een zwanger lijf zit idd raar in elkaar, begrijp het soms ook niet allemaal.
Hoi Kathy, de tekst klopt niet meer he! Dat vrees werkelijkheid is geworden. Kan je zeker niet meer veranderen?! Het blijft nu gewoon goed gaan en 2007 word gewoon jullie uk geboren, en dan staat er een bericht van je bij GEBOREN.
hey meisje , ik weet wat je doormaakt ik had hetzelfde en spijtig genoeg was klopte het hartje niet meer veel sterkte meisje