vreetbui..

Discussion in 'Zwangerschap' started by esme66, Apr 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esme66

esme66 Niet meer actief

Het schijnt vaker voor te komen tijdens de zwangerschap, maar tot nu toe had ik er geen last van...
    Af en toe wel eens zin in dingen waar ik voorheen niet zo veel om gaf, maar niks buitensporigs...
    Maar sinds dit weekend kan ik niet meer ophouden met eten. :)
    Had vanmiddag zo'n zin in een waterijsje, zo'n ouderwets raketje, mmmm.
    Dus bij de supermarkt een doosje meegenomen, zitten 9 ijsjes in waarvan ik er inmiddels 6 (!) :$ achter de kiezen heb..
    En god, wat zou ik die andere drie ook nog graag opeten...
    Verder zo'n vreselijke behoefte aan drop, en met avondeten al bijna twee keer zoveel gegeten als normaal..
    Iemand die dit herkend..? Ennuh, wat doe ik eraan..??

2. martine1986

Nov 19, 2011
    41
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Amersfoort
    Dat van die ijsjes, dat herken ik meteen! Hoe ver ben je nu? Ik eet ook 't liefst de hele dag ijsjes. Geeft niet, zolang je niet al te veel gaat toegeven aan de drop maar meer aan de ijsjes zou ik me niet zo'n zorgen maken. En daarbij, het was gister een mooie dag ervoor :)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hahaha moest zo lachen, want die raketjes manie heb ik ook gehad! Maar gelukkig is een raketje niets meer dan water met een smaakje, dus leef je uit!

Hier ook wel vreetbuien met brood...dat is dan voor mij persoonlijk weer niet zo goed...veel kilo's er al bij, want normaal eet ik geen brood, kan ik niet zo goed tegen, maar nog een paar weekjes... ;):D

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,288
    16,692
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook gek op waterijsjes en dan vooral die van Festini de peren en aardbeien.Liever waterijsjes dan zakken chips denk ik dan maar.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hier ook ijsjes liefst water ijsjes lekkerrrrrrrrrrr!

6. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Dat met die zakken chips heb ik... Het is niet zo erg dat ik het speciaal ga halen of laat halen, maar als het in huis is gaat het meestal in één keer op. Gelukkig blijft de weegschaal om een of andere reden mild...

Share This Page