heydames ik had een vraagje.. begin van mn zwangerschap moest ik helemaal niet vaker plassen ofzo.. terwijl dat wel zn bekende kwaal was, maar nu moet ik ineens wel vaak -_- ook als ik niet eens veel gedronken heb hoe kan dat ? en zou t niet een of andere blaas ontsteking kunnen Zijn ? heb geen pijn ofzo bij t plassen ... liefssss from hereeee
Nee hoor geen zorgen, had dat ook... Heb gelezen dat de baby op bepaalde momenten in dr zw meer op de blaas drukt... Als je een blaasontsteking hebt voel je t echt.. Dan wel direct naar je ha gaan hoor, ook bij twijfel
Kmoet ook steeds meer... zonder pijn en plas wel goed 'uit' dus denk dat het geen blaasontsteking is.. Als het geen pijn doet en je verder voldoende drinkt, denk k dat het gewoon komt doordat de bm wellicht tegen je blaas drukt ofzo, of gewoon een zw. kwaal
haha, dat is ook pas vanaf een aantal weken.. je baby drukt op je blaas... google het maar eens, bij welk termijn meer plassen hoort..
Meer plassen hoort er wel een beetje bij, maar tijdens de zwangerschap kun je ook last hebben van een blaasontsteking zonder pijn te hebben bij het plassen (is het juist vaak zonder pijn). Geef het de volgende keer gewoon even aan bij je vk dat je zo vaak moet plassen.