de titel zegt het al een beetje, ik vroeg me af hoeveel vrouwen er ongeveer voor de uitgerekende datum bevalt hoe is jullie ervaring daarmee?
Ik helaas niet, had me er wel op ingesteld omdat mijn moeder en oma ook eerder zijn bevallen... maar helaas ik niet je moet je er niet teveel op instellen, want ik ben af en toe echt teleurgesteld omdat ik er zo op was ingesteld dat het eerder zou komen... ook omdat mijn omgeving dat tegen mij zei. Ik geniet nu nog maar even van het zwanger zijn, en de baby komt wanneer het komen wil
Nou, ik geloof dat ik dat in ieder geval niet ben! hihi Althans... geloof... Ik weet het inmiddels zeker
de meeste babys worden over de datum geboren, of over tijd of hoe je het ook noemen wil mijn eerste 2 zijn op de datum geboren, en de 3e 10 dagen te vroeg
hier helaas ook niet voor de uitgerekende datum! stiekem hoopte ik er wel op.. en nu zit je maar stom te wachten grr
Wel lekker te lezen dat er mensen toch ook eerder bevallen, maar ik probeer er maar niet te veel vanuit te gaan... Ik ben erg ongeduldig op het moment, en het mag echt komen...Maar ik probeer er toch nog van te genieten... En te bedenken dat het ook 2 weken later mag komen... Kon er maar iemand iets zinnigs van zeggen he! Groetjes Catheleine
mijn meissie is met 39 weken precies ter wereld gekomen d.m.v een geplande keizersnede (stuitliggertje), maar als het aan mevrouw had gelegen had ze tot over de uitgerekende datum in mijn buik gezeten, want ze zat nog onder het huidsmeer en mijn placenta vertoonde nog geen enkele tekenen van veroudering.......maarja, meissie was met 39 weken al 8 pond.....
Hier Bijna een maand te vroeg. Ik zou het niet aanraden. Hoe zat ik het de volgende keer ook zal zijn, ik zal blij zijn als het lekker nog even blijft zitten. Wat een gestress: natuurlijk geen hoog geboortegewicht, veel afgevallen erna, nog geen goede zuigreflex dus moeizaam drinken. God ik heb wat uren met de fles gezeten om er maar een beetje melk in te krijgen. Ze viel telkens in slaap, maar moest drinken, anders werd er gedreigd met sondevoeding. Dit alles buiten het feit dat ik er nog totaal niet mee bezig was dat het wel eens zou kunnen komen. Het was emotioneel best zwaar vond ik. Ik heb het Nova in het begin zelfs min of meer kwalijk genomen dat ze me een maand zwangerschap had afgepikt. Ik vond zwanger zijn heerlijk. Als ze dan kramp had zei ik tegen haar dat het haar eigen schuld was en dat ze ook gewoon nog lekker in de buik had kunnen zitten. Dit alles wel tijdens het troosten natuurlijk. Wat een zielig humpie was het. Ik denk dat die krampjes ook erger zijn als ze te vroeg zijn geboren. Ook bleek ze reflux te hebben, maar dat heeft hier denk ik niks mee te maken. Nee hoor, laat mij de volgende keer maar over tijd lopen. Zal ook niet makkelijk zijn, maar ik heb het er voor over. @mutsie: Nova zat helemaal niet onder het huidsmeer, best gek vond ik dat.
Mijn 1e kindje kwam 15 dagen te laat. En bij dit kindje heb ik echt geen idee wat er gaat gebeuren. Ik hoop dat het in ieder geval iets eerder is.
ik hoop juist niet dat ik eerder beval... ik kijk wel uit naar mijn kindje maar van mij heeft het allemaal geen haast! vind zwanger zijn ook heel leuk, en wil daar zo lang mogelijk nog van genieten (jammer van de kilos die er wel bij komen met de week) dus ben juist blij te horen dat er meer kindjes te laat geboren worden dan te vroeg
Ik krijg maandaag een keizersnee met 38 weken en 2 dagen dus.... Onze eerste was 15 dagen te laat dus dit vind ik heerlijk!
Ik ben bevallen van ons 1ste kindje met 38 weken en 6 dagen zwangerschap... Op de mooie datum 07-07-2007 Liefs