Trekkende pijn bij liezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door novmama, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb sinds gister enorm last van mijn liezen. Echt een trekkende pijn als ik even ga zitten gaat t weer prima en gaat het weer weg, maar als ik weer ga lopen dan komt het ook snel weer terug. De groei van mijn baarmoeder kan het volgens mij niet zijn dat voelt heel anders. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

2. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hallo daar!
    Je baarmoeder zelf voelt misschien anders....maar dat ding hangt aan banden. Als hij gaat groeien, of zwaarder wordt, wordt er aan die banden getrokken, dat kan behoorlijk pijn doen, steken, trekken, spierpijn....en ddat kan zeker in je liezen zitten....

Hoop dat je er wat aan hebt en als je je ongerust maakt, even de VK bellen?

Groetjes Chantal

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup, bandenpijn. Heb het ook met 13 weken heel erg gehad. Hoort erbij helaas. Gewoon even wat rustiger aandoen en even gaan liggen als het te erg wordt.

4. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik heb het ook, maar had het vandaag ook over de gehele breedte van mijn onderbuik. Kan dit groei van de baarmoeder zijn (of darmen), of moet ik aan iets engs denken?

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha je moet nooit aan iets engs gaan denken natuurlijk ;) Het zijn je banden, is normaal!

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb het ook sinds een paar dagen...
    Ik heb het heel erg bij het opstaan en weer gaan zitten...
    Heel maf gevoel :rolleyes:

7. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik ben een muts, sorry :oops: ;) . Het gevoel van bandenpijn herken ik als ik pijn in mijn liezen heb, maar had het nog nooit over mijn gehele onderbuik gehad. |Vond dit een beetje raar

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat heb ik nu ook ineens heel erg! Zal wel normaal zijn voor deze fase als ik naar de reacties kijken ;)

Succes!

9. Greeneyes

Greeneyes Lid

12 apr 2008
    19
    0
    0
    Hallo meiden,

ik ben vandaag precies 13 weken zwanger en kreeg gisteren tot mijn schrik ineens last van licht bloedverlies (dit was trouwens helder rood bloed!), nadat ik de hele dag een beetje last van pijn in mijn onderbuik had. In paniek toch even de verloskundige gebelt, die me vertelde dat het hoogstwaarschijnlijk een gesprongen adertje van de placenta was..

Toch wel wat gerustgesteld gaan slapen, volgende dag wakker geworden.. Naar het toilet geweest om te kijken of ik nog meer bloed had verloren, wat gelukkig niet het geval was! :D

's Middags lekker een wandeling wezen maken, maar de pijn in mijn onderbuik werd eigenlijk alleen maar erger.. Zodra ik ga zitten of lig voel ik niks, maar zodra ik probeer op te staan en ga lopen heb ik krampen in mijn baarmoeder, lijkt het.

Ik maak me toch wel zorgen.. heeft 1 van jullie ook last gehad van bloedverlies of ietswat dezelfde klachten?

Nou ik hoop snel wat te horen! :rolleyes:

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Beste Greeneyes,

Ik heb bij 7 weken een hele ernstige bloeding gehad. Dit was zelfs zo erg dat het bloed over de grond liep. Ik ging er dus ook gelijk vanuit dat het over was maar toen ik bij de verloskundige kwam zat alles er nog gewoon vrolijk bij! Het komt ook best veel voor dat er een ader springt en dat geeft inderdaad helder bloed in 1 keer. Mijn bloed is heel erg dun en als ik bloed geef spuit het ook al alle kanten op. Dat kan een reden zijn waarom het bij mij zo heftig was. Maar als je je echt zorgen maakt dan maak je toch gewoon een extra afspraak! Je moet goed aan jezelf denken dus doe wat je het beste acht.

Liefs,
    Beatrice

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je je zorgen blijft maken gewoon nog eens bellen vandaag, waarschijnlijk mag je dan het hartje wel even luisteren

ik bloed al mijn hele zwangerschap soms 3 a 4 maandverbandjes vol, en bij mij ligt het waarschijnlijk aan de laagliggende placenta, en ook aan de gevoelige baarmoedermond

12. Greeneyes

Greeneyes Lid

12 apr 2008
    19
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, het stelt me wel gerust!

ik heb idd uit voorzorg gisteren nog een keer de verloskundige gebelt en gevraagt of ik voor de zekerheid nog een echo mag laten maken. Dit was geen probleem en ik heb vrijdag a.s. een afspraak. De buikpijn is helaas nog steeds niet over, dus het is nu gewoon een questie van afwachten..

Ik laat het wel even weten als ik vrijdag ben geweest.

Deel Deze Pagina