Ik heb ook veel vaker een hongergevoel, als je vaker per dag eet, ga je minder snaaien. Verder ben ik gek op drop, maak ik smoothies als gezond alternatief en heb ik ook ineens zin in chocomel, daar staan nu dus van die kleine pakjes in de koelkast. Pfff... En 'normaal' avondeten, daar word ik niet blij van. Er ligt nu dus een pizza in de oven . Wel een gezonde smoothie als toetje. Soyamelk, jus d'orange, banaan, gedroogde abrikoos, gedroogde cranberries en een paar blauwe bessen. Kom ik in ieder geval toch aan die vitaminen...
Enigszins herkenbaar ja Misschien is dit iets? Deze heb ik met kerst gemaakt en is zoooo lekker! Appelcompôte |
Drop moet je niet teveel eten tijdens de zwangerschap dat is niet goed. Als je verder zorgt dat je alles binnenkrijgt wat je nodig hebt dan zijn die snoep aanvallen volgens mij niet zo erg Op Nutricia site kun je zo een mailinglist invullen en krijg je handige tips over eten
Fijn he, die hormonen Bij vorige zw-schap had ik het ook heel erg.. Ik at gewoon superveel op een dag, maar met minder ging het niet goed, werd ik flauw en misselijk.. Toen ook in de zomer uitgerekend dus in combinatie met het vocht vasthouden erbij ben ik gestopt met tellen bij +30 kg Probeerde ook echt wel gezondere dingen te eten, maar fruit valt bij mij dus echt niet goed als ik zwanger ben.. Smoothies gelukkig wel Nu zwanger van de 2e en totaal anders, ben al blij als ik de normale hoeveelheid eten binnen krijg.. Maar wel zin in lekkere dingen ook.. Ach, ik zit nu op + 6kg bij 34 weken, dus als ik zin heb in een zak chips dan eet ik die lekker
Tja, die pak koekjes die op tafel staat gaat vandaag wel nog op vrees ik Gelukkig zitten er nog maar een paar in haha. Ja ik heb het ook wel, echt met vlagen. In de eerste maanden moest ik moeite doen überhaupt iets te eten op een dag, nu moet ik mezelf wel intomen. Volgende week moet ik zo'n suiker tolerantietest doen in het ziekenhuis. Ik hoop maar dat er uit komt dat ik niet op dieet hoef, dat gaat me nog zwaar vallen!
Ik heeken het helemaal! Hier ook ontzettende drang naar zoet! Maar ben terug geroepen door de vk. Kans op zwangerschapsdiabetes dus moet nu gaan oppassen met suikers en wordt over 4 weken getest. Ben 20 weken en ook al 8 kilo aangekomen😣 Dus nu op de rem. Maar is sowieso beter, teveel suiker is gewoon niet goed voor je kindje, diabetes of niet... Dus nu kies ik bij zoete trek ook voor handje rozijnen, een stukje 85% pure chocolade en aardbeien limonade met stevia. Want andere light spullen zit weer aspartaam in en dat is ook rotzooi! Pff... maar wat mis ik mijn boterhammen met hagelslag!!! Maar het is voor een goed doel, een gezond kindje en wil ook niet 30 kilo moeten afvallen straks😉
Oh die OGGT... Vreselijk! Moet over drie weken ook. Ben pas 3,5 kilo aangekomen, maar gebruik prednison dus daardoor helaas ook verhoogde kans op diabetes Als ik op dieet moet wordt dat ook nog zwaar vrees ik. Er op letten is al moeilijk genoeg, maar helemaal niets meer dat wordt een kwelling
Zowel bij mijn 1e als nu de 2e erg drang naar zoetigheid terwijl ik daar normaal niet naar taal. Ik heb dus zw-diabetes en kan alleen maar kwijlen bij het idee! Zit me nu al te verheugen op wat ik allemaal ga eten als ik bevallen ben maar zal je zien dat het me dan niet meer interesseert