Vreetbuien

Discussion in 'De lounge' started by Mamavyas, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hai,

Ik heb enorme vreetbuien de laatste dagen, ik wil snoep, chocolade, fast food ik krijg er maar geen genoeg van. Hoe zou dit komen? Zou het te maken hebben met me menstruatie? Ik heb hier echt nooit last van, nu heb ik zin in de MC is toch niet normaal :confused: .

Moest het ff kwijt dames :oops: .

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Misschien ben je wel zwanger zonder dat je het weet? :)
    Haha, geen flauw idee. Misschien dat de huishouding van je hormonen aan het veranderen is?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Of je bent alvast aan het vet opslaan voor de winter, ;)

( echt oergevoel, :) )

Nee geen idee. Ik heb dat af en toe ook wel, alleen durf ik daar nooit aan toe te geven.

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb dit de laatste dagen ook heel erg.
    Mijn zoontje krijgt borstvoeding en vraagt ook meer dan normaal en ik heb het idee dat het miss. daar nu mee te maken heeft.
    Ik was zo goed aan de lijn maar aan deze "honger"kan ik niet weerstaan.
    pfff en dan eet ik natuurlijk ook niet echt gezonde dingen.

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Volgens mij ligt het aan het weer hoor. Ben ook erg snackerig de laatste dagen.Misschien een wintervoorraadje vet aan het opbouwen?

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja dat heb ik ook heel erg! Had er niet bij nagedacht, totdat ik dit topic ging lezen.

Heb ook de hele week al zin om naar de maccie te gaan. Van de week al stiekem een keer patat gehaald als lunch. hihi.

Hamsteren!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hmm... en ik maar hopen dat het door een eventuele zwangerschap zou komen... ;)

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

kan ook best hoor, alleen begint de honger in een zwangerschap vaak niet gelijk in de eerste weken, maar het zou nog kunnen hoor, niet opgeven die hoop!

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb altijd vreetbuien.. kan nooit een keer 1 koekje nemen.. of 1 stukje chocola.. a ls ik een pak koekjes openmaak is hij 10 minuten later al op.. dus heb besloten om het maar 1x per week in huis te halen.. gaat anders hard met de kilo's haha :D

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb het ook regelmatig.
    ik ben 1 van de gelukkigen die er ook aan toe kan geven, want ik kom niet aan.

ik moet alleen wel de gezonde dingen eten want anders komen er nog geen kilo`s bij.

ik weet dat ik niet mag zeuren hierover omdat er massa`s mensen zijn die met me zouden willen ruilen.

een zwangerschap kan wel hoor.
    ik heb vanaf het moment dat ik zwanger was (wist het toen nog niet eens) constant trek gehad.

maar een wintervoorraad is ook een goede optie.

liefs doris

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier ook af en toe vreetbuien, maar meestal alleen als mijn menstruatie eraan komt. Dit duurt soms ook wel enkele dagen... Hoe vettiger hoe liever! :) Vooral chips, frituurhapjes ed, heerlijk! :D

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Doet me goed dat ook andere vrouwen dit ervaren hahahah :D

Heb inmiddels geen last meer van die vreetbuien en me menstruatie is ook voorbij dit betekent dan ook dat het daardoor kwam lijkt mij.

13. Marieke1983

ik heb er wel last van, net een heerlijke zak lays baked paprika, hmmm! :oops: ;)

14. Arendskelk

Oh, man... Ik heb me daar toch zin in een Mars. Wat zeg ik? Een heel pak!

15. Marieke1983

lekker marsen! die heb ik echt al jaren niet meer op!

weet je wat ook lekker zou zijn, negerzoenen! :)

16. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    ...oh nee heh...wist dat ik dit niet moest lezen...hmmmmars...!
    *houd dr oren dicht zodat ze t woord negerzoenen niet leest* ...oh wacht...

Damn..

Maar ik heb nu ook vreet buien. Denk dankzij de bv die ik nu doe en erg lekker op gang is gekomen zo ineens. T was al niet verkeerd maar deze week :confused:
    Gister kolfde ik waar ik eerst met geduld 50 ml uit kreeg ineens bijna t dubbele!
    En vandaag weer van t zelfde laken n pak.

En mn man helpt me mee met mn vreetbuien...gaat me wit brood met kaas voeren dat ff tussen t tosti ijzer is geweest... En daarna nog eens knakworstjes op brood met teveel mayo!
    Zou hij die 10 kilo die ik kwijt ben missen ofzo? :)

17. Arendskelk

Ooooh Negerzoenen? Mag niet heh, 't zijn Zoenen tegenwoordig. Een blanke dame heeft er een boel stampij over gemaakt destijds terwijl volgens mij niemand er problemen mee had, maar ze heten nu dus Zoenen....

18. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahaha terwijl ik dit lees zit ik al mijn 4e verkade chocolade koekje naar binnen te douwen.
    hahahahahaa
    Weet er dus alles van ;)

19. MamaB

MamaB Lid

Oct 30, 2008
    10
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    mmmmmmm i (L) chocola!

dus een plakje of een 1 mini is nooit genoeg, alles moet op :)

20. Marieke1983

ik weet dat ze nu zoenen heten, maar wat mij betreft zijn het gewoon negerzoenen. ik ken niemand die ze nu ook echt zoenen noemt.

Share This Page