chloor

Discussion in 'Gezondheid' started by netta1981, Nov 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. netta1981

netta1981 Lid

Aug 31, 2007
    65
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Tiel
    Hallo allemaal,

Ik ben momenteel 11 weken zwanger en heb voor mijn gevoel zo iets enorm stoms gedaan!

Wij zitten midden in een verhuizing en ik heb heel fanatiek de oh zo vieze plafuizenvloer schoongeboent met pure chloor (glorix) op mijn knietjes met een spons in de weer geweest en toen ik na een minuut of wat licht was in mijn hoofd snel gestopt en toen pas begon ik me af te vragen of het schadelijk was wat ik deed....

Na buiten frisse lucht gehaald te hebben voelde ik me beter, ik heb de verloskundige gebeld en zij zei me dat er bij een aantal minuten op zich niet veel schadelijks binnen gekomen kan zijn... toch maak ik me zorgen!
    Ik wordt zo moe van die onzekerheden :(

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Lijkt me ook niet, je beebje kan echt wel wat hebben hoor;)
    Geen zorgen:)

3. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    hier werd gezegd dat je gewoon met gloor kan en mag werken,zolang je maar niet uit de fles loopt te snuiven een kwartier lang :D
    ik schrob elke dag me wc uit met gloor en sta er dan ook minstens 5min boven te hangen,is pure gloor

4. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    haha klinkt als nesteldrang? hihi
    ik maak ook iedere week mijn prullenbak schoon met chloor. idd niet boven gaan staan snuiven voor de rest zal het wel los lopen.

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    ik heb 4 uur lang in een nesteldrangbui heel de douche staan boenen.... met chloor!
    Kindje gaat het prima mee hoor ;)

6. netta1981

netta1981 Lid

Aug 31, 2007
    65
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Tiel
    pff nou bedankt voor de reacties!

Ik poets ook vaker met chloor alleen omdat het nu puur was en ik er behoorlijk last van kreeg (zelf) vreesde ik ineens voor de gezondheid van mijn kindje omdat het blijkbaar toch mijn lichaam is ingekomen...

Nogmaals bedankt!

Share This Page