Chips en patat haha. En in chocola heb ik juist helemaal geen zin terwijl je me daar altijd voor wakker kon maken.
in het begin had ik veel trek in aardbeienjam maakte niet uit met wat.. daarna gekookte eieren en pannekoeken en poffertjes kreeg ik ook geen genoeg van... en nu vooral snoep! terwijl ik voor me zwangerschap echt nooit snoepte ik was meer van de koekjes haha
Eieren; gekookt, gebakken, spiegel (bij ons thuis oog-ei ) Verder een hele ongezonde drang waar ik maar niet aan toe geef: ik zou het liefst de hele dag aan terpetine, chloor, eucalyptus schoonmaakmiddel en benzine ruiken :S! Vorige week was mijn moeder aan het verven en kon het niet laten om af en toe even langs te lopen..
Chips, chips, friet, frikadellen, chips, broodjes knakworst, Mac, chips, friet..... Ooooooh en ik geef er ook nog aan toe ook (elke dag)
Heb tot nu toe ook nog geen specifieke verslaving... hoewel mijn man wel constant blijft vragen of ik niet weer steeds pizza wil (zoals bij de eerste ) Maar idd... wat iemand anders al zei, zoveel trek!! Ook al eet ik ruim voldoende en gezond 's avonds, ik moet om half 10 gewoon weer eten... Ben als de dood om weer 27 kg aan te komen zoals de vorige keer (is er allemaal wel af gegaan, maar toch... ik voelde me echt een walrus) dus ben op zoek naar gezonde snacks die ook lekker zijn (onmogelijke combi op t moment.. )
Haha hier ook waterijsjes En een meid ja! En verder: Ook gek van komkommers, radijsjes, rauwe paprika Chocola heb ik ook niets meer mee, zo af en toe m&m's vind ik wel lekker maar verder vind ik het niet bijzonder meer! En zoute dingen, frietjes idd, chips, zoute koekjes.. mmmm
kaas, saucijzenbroodjes, chips, mosterd en dan toch ook weer kaas en zoute drop. Allemaal net de verkeerde dingen....Eet het niet de hele dag door, maar wel meer dan normaal.
haha, wie weet is het een nieuw fabeltje dat je een meisje krijgt als je zin hebt in fruit en waterijsjes nou maar zien of ik een jongen krijg dan want ik eet veel van: leverworst kaas chips
Hier net zoals bij de vorige zwangerschap: ijsblokjes!!! Er zijn hier zo al enkele rollen van die zakjes doorheen gegaan hoor nuja gelukkig niet ongezond hé, bevroren water