ongeduldig!

Discussion in 'Zwangerschap' started by TallieJ, Jun 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TallieJ

TallieJ Actief lid

May 6, 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ik ben vandaag 4o weken en ben gisterochtend mijn slijmprop verloren. Ik heb al weeeeeeeken lang last van enorm pijnlijke menstruatie krampen en voorweeen. 5 Dagen geleden dacht ik `s nachts dat het begonnen was vanwege veel pijn in pieken en dalen. Wel onregelmatig en de ene keer langer dan de ander maar dacht echt dat het begonnen was. na 2 uur stopte het weer. Afgelopen maandag heeft de vk mijn vliezen geirriteerd. Sindsdien helemaal GEEN pijn meer gehad! Heerlijk! Alleen nu werd ik vanmorgen wakker met veel pijn. En dit keer ook pijn met pieken en dalen wat steeds erger werd. Met de voorweeen in mijn achterhoofd twijfelde ik toch nog wel. Maar de pijn werd wel steeds erger dus dacht alweer: ja is dit dan het begin??? En prompt rond een uur of 11:30 stopt het weer en heb ik geen pijn meer. Ik word hier helemaal gek van! Waarom zet het niet gewoon door? En wanneer komen de echte weeen nou eens? Hoe lang gaat dit nog duren? Ik ben ontzettend aan het wachten. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar dat is zo moeilijk als je lichaam al zo lang aan het rommelen is. Kennen meerdere vrouwen dit? Dat ze zo ongeduldig zijn of waren? Het moet binnen 2 weken geboren worden maar ben zo bang dat ik straks alsnog ingeleid moet worden....:(

2. Kiki x

Kiki x Lid

Jun 15, 2014
    50
    0
    0
    Hier 37 weken en ook volledig op van de pijn, oefenween en harde buiken

3. TallieJ

TallieJ Actief lid

May 6, 2014
    236
    0
    0
    Hoofddorp
    Ja gek word je ervan he!!!!! Heel irritant!!!
    Maar jij hebt ook een behoorlijke buik zeg! Snap heel goed dat je het zat bent! Sterkte!

4. Kiki x

Kiki x Lid

Jun 15, 2014
    50
    0
    0
    Eindelijk iemand die me begrijpt :)

5. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Hier inmiddels 4 weken lang structureel pijnlijke, niet doorzettende voorweeën. Overdag, 's nachts, in rust, in actie, of ik nou zit, sta, lig, hang, zwem... maakt niet uit. Het blijft door gaan. Vorige zwangerschap ook gehad. Heeft 5,5 week geduurd en toen ben ik met 41 weken alsnog ingeleid...

Helaas, geen goed bericht. Sommige laatste loodjes zijn gewoon heel zwaar.

6. Kiki x

Kiki x Lid

Jun 15, 2014
    50
    0
    0
    Ik snap je volledig!

7. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Vervelend dames, hoop dat jullie baby's snel komen!! Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Ben "nog maar" 34 weken, maar het wordt mij steeds duidelijker waar het woord "uitgeteld" voor staat ;)

8. TallieJ

TallieJ Actief lid

May 6, 2014
    236
    0
    0
    Hoofddorp
    Tis gewoon zo ontzettend frustrerend dat ik al zoooooo lang pijn heb en steeds denk dat het begint en dat het toch weer niks is. En omdat ik gewoon een klote zwangerschap heb wil ik ook het liefst zsm die baby eruit maar ben bang dat het nog wel twee weken duurt. Ik hoop alleen dak niet ingeleid hoef te worden... Nou ja afwachten dus maar...

Share This Page