zo loop ik al van gisteren rond dacht dat ik wat verkeerd had gegeten maar word nu toch wel ongerust vooral vraag ik me af of het kwaad kan voor ons kleintje? ik kan vanavond pas naar de dokter van wacht.
Ik weet het niet meiss, ik heb zelf ook beetje last van dunnere ontlasting, maar geen diarree. Heb soms ook maagkrampjes. Hoofdpijn en pijn aan m'n nek, snap ook niet waar het vandaan komt, maar voel me ook niet echt zo super. Heb trouwens ook op het nieuws gehoord, dat de griep weer heerst, misschien is het dat wel, ik weet het niet. Laat je wel weten hoe het is gegaan bij de dokter? Liefs Charissa
Klinkt als een griep / buikgriep. Kan voor de baby geen kwaad. Die pakt wel wat hij /zij nodig heeft. Gewoon even een paar dagen rustig aan doen en probeer te blijven drinken. kwebbel
ik heb dit ook sinds zaterdag..zo voel me echt verrot joh..is dat niet erg dan medicijnen slikken tijdens je zwangerschap? Anders wil ik dat ook ben het nu wel zat die steken in me buik doen echt pijn
He AlmostMummy, Ik zou gewoon voor de zekerheid even op de bijsluiter kijken van de paracetamol. Dan weet je 100% zeker dat het geen kwaad kan
de medicatie heb ik van de dokter gekregen en in de bijsluiter staat dat het mag tijdens de zwnagerschap dus ik neem aan dat het geen kwaad kan. bij mij is het nu eindelijk zo goed als over. veel sterkte hoop dat je je snel beter voeld.
Beterschap AlmostMummy, ik heb er ook last van gehad, niet bepaald fijn idd. Beterschap iedereen die er last van heeft!