Hihi een lintworm die 24 uurs shiften draait Weet je wat ook zo lekker is... die prince koekjes.. hmmm.. net ook een pak op Ik denk dat kleine frodo chocolade nodig heeft!
You are really my friend! hahahah Ik heb net ook een heel pak chocoladekoekjes op. Heerlijk. Zit nu aan een doos celebretions..hmmm lekker
Ooowww celebrations! Maak me gek Hier net naar de snackbar geweest voor een vette bek. hihi... (en uiteraard een milkshake na)
Ik heb behoorlijk gesnoept tijdens de zwangerschap en tot nu toe 12 kilo aangekomen.( nu 38 weken zwanger) Heel gemiddeld dus, ik hoop alleen dat het straks niet allemaal blijft zitten.
Ik ben nu al zo'n 11 kilo aangekomen, best veel dus. Helaas heb ik ook last van vocht in mijn benen dus daardoor gaan de kilo's extra hard Gelukkig gaat het ineens een stuk beter en lijkt het wel of mijn vreetbuien verdwenen zijn! Joepie! Ik hoop dat ze niet meer terugkomen!
Lara wat vervelend. Ik schrok vanochtend op de weegschaal dames. Ben nu 4 kg aangekomen. Hierdoor heb ik spontaan geen trek meer in zoetigheid vandaag. Ik ben de eerste 3 maanden maar 1 kg aangekomen en ik ben nu in 3 weken tijd..3 kilo aangekomen. Dat is toch veel te veel in korte tijd? Ik kan toch niet elke week een kilo blijven aankomen.. Vooral dat eten voor het slapengaan ga ik nu afschaffen. Dat ligt me toch niet lekker op de maag
Ik denk zelf dat het niet erg is als je veel aankomt, zolang je maar gezond eet en niet alleen maar aan het snoepen bent. Ik weet van een vriendin dat ze 24 kg is aangekomen en ze at super gezond! Mijn probleem is juist dat ik voordat ik ga slapen MOET eten anders lig ik wakker van de honger! En soms ben ik dan rond 4 uur 's nachts wakker en heb ik weer honger! Tja, dan gaan de kilo's hard.... Ach, ik voel me nog goed en mijn kleine meid groeit lekker dus het maakt me niet zoveel uit.
@firstbaby... nog steeds last van vreetbuien? Stond vanochtend op de weegschaal... Ben nu ongeveer 6 kg aangekomen *slik* Maar 'gelukkig' zit het allemaal op mn buik (zie album)
Gister niets zoetigs gegeten.. 2 mini koekjes. Zag gelijk dat ik na 1 dag een halve kilo kwij was omdat ik geen zak chips en een pak koek leeg had gegeten. Vandaag is het ook goed gegaan In de ochtend 2 bruine boterhammen met kaas rond de middag 1 kiwi, 1 mandarijn, 1 sinaasappel en een handjevol druiven! daarna weer 2 bruine boterhammen met hagelslag nu heb ik zin in zoetigheid, ik geef niet toe. Mijn kip, groente en aardappels zijn bijna klaar
Volgens mij valt 6 kg voor bijna 23 weken toch best mee? Wat eet jij zoal op een dag? Hiervoor at ik VEEEEL! De afgelopen 2 dagen heb ik me best ingehouden
Uhhmm wat ik vandaag heb gegeten 4 mandarijntjes 1 liga milkbreak 1 dubbel broodje kipfilet 1 dubbel broodje kaas 1 dubbel broodje pindakaas met hagelslag Nu net een kwart boterkoek op en ik ga straks ook nog avondeten maken.
Ik eet ook reuze veel Vandaag allemaal op: - Cracker met kipfilet - mandarijn - appel - Eierkoek - bakje met wat chips en nootjes - avondeten: gebakken aardappelen, broccoli, vis, salade
Ja 2 broodjes op elkaar zeg maar @dretjuh.. ik vind het bijna zelfs weinig wat je eet per dag... Inderdaad helemaal geen brood. Ok wel wat viezigheid... Vanavond ook nog speklap gegeten, aardappelen en snijbonen
Wendy lekker gezond! Avondeten mogen we niet overslaan. Ik heb net ook aardappels, vis en groente gegeten. Zit nu aan een bakje chips en glas melk en een glas taksi haha
Ik was gister mn email aan het checken, mn man meelezen (hij is voor de rest niet nieuwsgierig) Leest ie wat ik hier had geschreven, dat ik 6 kg was aangekomen. Hij meteen met grote ogen 6 KILO?! Ik ja, jezus wat veel. Maar dat valt toch wel mee? Hij zo: hallo kleine frodo weegt maar 500 gram, weegt dat placenta gebeuren dan 5.5 kg? Weet je wat het ook is, misschien is het wel teveel wat ik eet. Heb geen idee. Maar ik blijf gewoon die honger houden, zo kan ik echt niet relaxed werken! (en ik moet relaxed zijn op mn werk, anders gaat het niet lukken dan kan ik echt niet denken!)
Wendy zolang je gezond eet is er volgens mij niets mis mee. Ik vind wat jij eet redelijk voor een zwangere vrouw. Ik zie zwangere vrouwen om me heen alleen maar eten en vreten. Dus vind mezelf best wel meevallen als ik het zo bekijk. Ik heb me maandag en dinsdag goed ingehouden, gister weer teveel gesnoept en vandaag ga ik weer gezond eten en me proberen in te houden. Ik heb door maandag en dinsdag gemerkt dat ik veel lekkerder slaap als ik niet zo laat en zoveel eet in de avond. Dus heb nu met mijn man afgesproken dat we gaan proberen eerder te eten ipv 19:00/19:30 wil ik proberen om 18:00 te eten max. 18:30. En hierna alleen nog wat fruit. Maar goed, ik ga het proberen. Vanavond plaats ik wel hoe mijn eetschema was vandaag.
Meid maak je niet druk hoor. Ik eet ook gewoon gezond, volkorenbrood, kaas, groente en fruit, maar snoep daarnaast ook gewoon en heb ook wel eens ineens zin in kentucky of bram ladage! Dan neem ik het ook gewoon. Volgens mijn vk is aankomen tijdens de zwangerschap vooral hormonaal bepaald en kan weinig eten juist averechts werken omdat je lichaam dan juist alles wat het krijgt gaat opslaan. Kijk naar mij ik eet waar ik zin in heb en ben krap een kilootje aangekomen. Als jij gewoon gezond eet en ook gewoon geniet van dingen die je lekker vind komt je kindje niets tekort en heeft hij/zij het t beste naar de zin. En jij ook, ook heel belangrijk! Groetjes Bubbles