En mijn banner werkt niet want ik ben al 23 weken zwanger! Waarom doet dat ding bij mij toch zo vreemd?!
Ja klopt, zodra ik het schreef sprong hij over Daarvoor stond er heel de tijd 21 wkn 2 dgn, dat scheelt nogal...
Ik vreet me een ongeluk elke dag! Echt niet normaal! Heb gewoon de hele dag honger. Vandaag heb ik dit op 2 broodjes snijworst 2,5 repen chocola macaroni 2x halve zak chips ( naturel en paprika) tussendoor glazen chocolademelk , en gewone melk, en cola. Fruit lust ik niet, dus eet Centrum pillen ( Vitamines) Ben nu in totaal pas 5 kilo aangekomen, en alles zit in mn buik! ( zie foto's )!
Das inderdaad veel denise! Maar die chocola.. Hmmm... Kan echt niet van die lionrepen afblijven! Inderdaad zit alles op je buik! En 5 kg, vind ik echt wel meevallen! Dus je kan het vast wel goed gebruiken
Ik heb (nog :s) geen last van vreetbuien, maar heb de laatste paar dagen ontzettende honger. Ik eet netjes m'n 3 maaltijden per dag en anderhalf a 2 uur later voel ik me alweer of ik 2 dagen geen eten heb gehad Ik doe m'n best om er niet aan toe te geven, dat is ook niet zo moeilijk, want we hebben geen koekjes, chips edm in huis. Ik eet maar een appel of drink water. Heb ook helemaal geen zin in zoet, wel in dingen als salami en kaas. Verder is een "nieuw" iets dat ik nu al 2 dagen met een ongelooflijk vieze smaak in m'n mond loop en niets helpt (sta er mee op en ga er mee slapen). M'n eten smaakt me nu ook niet echt, dus is best vervelend. Heeft iemand anders hier misschien ervaring mee (en nog beter tips)?
Toen ik net zwanger was vond ik ook dat het eten niet smaakte. Maar dat ging na een tijdje vanzelf weg. Ik dronk veel water..melk en sap.
Hier idem dito... Voor de rest vond het eten mij volgens mij ook niet te pruimen, want het zocht een weg zo snel mogelijk weer naar buiten!
Vorige week ging het heel goed en had ik helemaal geen vreetbuien. Deze week ben ik weer onbeheersbaar. En ik eet echt alles wat los en vast zit. Heb net 4 pakken koek open gemaakt en van alles een beetje gegeten en nog een halve zak chips erachteraan. Voel me zooo misselijk nu..
Hihi.. joh? wat raar... Tuurlijk ben je misselijk.... Ik hier niet.. heb last van harde buiken en beetje onenigheid met mn werkgever, heb de afgelopen dagen echt niet veel gegeten! Misschien in totaal 6 broodjes, gister 1 pitabroodje shoarma en een appel..
Ben nog maar nét zwanger, maar gister al de 1e vage combi op. Ik had behoorlijk wat gegeten, 2 keer opgeschept (is normaal bij mij) en een uur erna aan de chips gegaan. Om vervolgens erachter aan een bak yoghurt weg te werken Overigens nog geen last van misselijkheid of iets dergelijks.
Ik heb gister om 4 uur 's middags al warm eten gemaakt voor mij alleen Maar ja ik ben dan ook wel 3 dagen flink ziek geweest.