De nieuwe fase die staan heet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smarlicia, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Jeeeuuj onze dochter kan staan!

Super trots natuurlijk maar ook een lastige fase.
    Nu ze ontdekt heeft dat ze kan staan wil ze alleen maar staan.

Ze is nog wat onstabiel en laat zich zo achter over vallen.
    Vind dit dood eng.

Hoe gaan jullie hier mee om?

Ze heeft nu ook ontdekt dat ze kan staan in bed dus ze wil niet slapen.
    Ze kan zelf niet van staan naar zit dus ik leg haar elke keer terug.
    Na anderhalf uur slaapt ze eindelijk.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Leuk he :D vooral dat ze nog niet terugkunnen (not)
    Hier duurde dat toch wel een tijdje maar ja je moet erdoorheen.. Elke keer stond ze weer ergens te jammeren dat ze niet terugdurfde en vooral ook in bed inderdaad ipv slapen. Af en toe viel ze flink maar dat gaat nog zovaak gebeuren dat met een paar kusjes en troosten (vooral niet te overdreven) het snel weer over was
    Wat ik deed is voorzichtig handjes losmaken en door de knieën laten buigen: kijk, zo kan je terug! Na ik denk een kleine twee weken had ze dat zelf goed door en nu is t allang geen probleem meer

3. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik had een yoga mat en een boxkleed op de vloer liggen voor het vallen. Dan viel zl niet zo hard. Na een paar keer vallen had hij al door dat het niet zo slim was om je te laten vallen en ging hij door de knieën buigen. Soms vindt hij het wel leuk om zomaar ineens achterover te vallen.
    Bij het staan in bed klopte we op het matras en zeiden dat het veel fijner is om op het matras te liggen. Dan ging hij ook uiteindelijk op het matras liggen.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha hier staat onze dochter nu sinds een klein maandje maar ik moet zeggen dat het best snel gaat! Ze liet zich al snel niet meer vallen maar gaat nu hangen tot ze op d'r hurkjes zit en dan laat ze los, voor een zachte landing zeg maar :D inmiddels stapt ze nu zelf langs de box. Het is even lastig maar je kunt niet meer doen dan goed opletten.

OW en met slapen doet ze dit dus ook maar ik laat d'r maar gewoon d'r gang gaan en wanneer ik dan even later ga kijken ligt ze vaak in de meest onmogelijke posities omdat ze zittend in slaap is gevallen :D

Deel Deze Pagina