Ik word er moedeloos van! Hoe kan je nou behoorlijk shoppen voor je kleine! Alle soorten, merken en winkels vallen anders!! Zo heb ik een nijntje rompertje van de prenatal maat 44 waar meneer in zwemt en evengroot is als een rompertje maat 50/56 van de kruidvat. Daarintegen zijn de andere 2 mt 44 rompertjes van de prenatal perfect. Gewoon lekker klein en smal. De overslagrompertjes van de hema mt 50 hebben erg lange mouwen, terwijl de shirtjes van de prenatal mt 50 netjes zitten, maar weer erg korte mouwen hebben! Het ene boxpakje mt 50 van de prenatal zit perfect, degene die mijn man er extra bijkocht mt 50 prenatal is veel te kort en te breed! Zo zijn kleertjes van de zeeman en wibra helaas geen succes hier, wibra valt heel groot (brede halzen enzo) en zeeman heel kort en breed ( broekje komt tot z'n knieen bijna, maar glijd van z'n kont... Hema heeft tot nu toe ideale broekjes voor andy.. Soort leggingbroekjes (dus smal) en gewoon kloppende maten voor mijn idee. Prenatal zat ook goed, maar word snel lelijk in d was! Ik heb nu maar een setje of 3 die goed zit, maar hij al uit aan het groeien is.. Ik ga dus maar voor de zekerheid die zelfde spulletjes maatje groter halen. (andere kleurtjes of opdruk) maar het zou leuk zijn wat meer te kunnen halen dan 3 setjes.. Heeft iemand tips voor een tenger ventje met lange armen en benen (kwa lengte truitjes en broekjes al 56) maar dus dun, waardoor veel grotere kleding snel te groot is! (hij draagt prematuur rompertjes mt 44)
Noppies valt hier ook goed lange vrij smalle dame. En die jogging broekjes van de hema vind ik ook fijn die je aan kan trekken bij de taille. C&a valt de kleding ook klein bij en de strech rompertjes van de hema vallen ook normaal, al die andere rompers die vallen qua mouwlengte echt veel te groot van de hema.
oja, c&a is er ook nog! waar is noppies te koop? (online vind ik al helemaal eng nu haha met hoe alles valt)
Little label is ook erg fijn! Mijn zoontje is erg smal, hij moet qua lengte nu naar mt62 maar qua breedte past 50 makkelijk, een aantal broekjes in 56 heeft hij nooit aangehad omdat ze van zijn kontje afglijden. Misschien van de zomer nog als korte broek te gebruiken. Van Little label past zoonlief wel in maat62. Maat 62/68 valt maar net iets breder dan 50/56. Ik heb net rompers maat 62/68 van de v&d gekocht en die vallen ook niet super breed zoals de gewone van de hema. Niet altijd handig om van van die smalle kindjes te hebben.
Noppies koop ik wel altijd online, mijn dochter heeft draagmaat 74 van de meeste merken en van noppies heeft ze 80 en dat zit goed misschien nog iets te ruim maar 74 was te klein geweest. Voordeel van op internet kopen is dat je het vaak wel voor een leuke prijs kunt kopen. Heb vorige week allemaal noppies kleding gekocht voor rond de 150,- i.p.v rond de 300.- Allemaal huidige collectie.
Weet niet waar je woont, maar hier zit een noppies winkel. Ook in andere steden. Verder verkopen prenatal warenhuizen ook noppies. Even googlen
Op marktplaats worden genoeg petit bateau rompers aangeboden; sommigen zelf nog zo goed als nieuw! Ik heb net een hele serie besteld voor mijn zoontje en dohterlief.... handig hoor! Bij kleertjes.com heb je zowel van Petit Bateau als noppies ook goedkoper aangeboden kleding. Verder is ook mexx wel wat smaller van model. Maar misschien wel eerder aan de korte kant. Ennuh... niet moedeloos worden hoor. Je kindje is nog jong dus gun jezelf de tijd. Je wordt er vanzelf handig in en je merkt ook vanzelf wel naar welke kleding je voorkeur zal uitgaan!
Het verschilt ook gewoon zoveel. Zelfs binnen merken soms. Dus wat ik meestal doe als ik kinderkleding ga shoppen. Is een goedvallend shirt meenemen. De nieuwe kleding moet dan iets groter zijn, en dezelfde verhoudingen hebben. Zeeman, C&A en H&M vallen vaak wat ruimer. Dus geen aanrader voor jullie En de verhoudingen kunnen later ook nog wel veranderen.. Bij ons ging het van een lange baby, naar een dikke baby, naar een smalle peuter.. C&A en H&M vielen eerder prima. Nu echt niet meer.
Ik zag dat bij het baby-kleding-zaakje hier in het winkelcentrumpje ze noppies hadden.. nog 25-50% korting ook! maar vind het geen leuke kleding..
haha, kon op de site het 'broekje' van Andy niet vinden.. blijkt het een legging te zijn deze zit dus perfect HEMA - baby - meisjeskleding - baby legging
haha, de legging valt gewoon als een smaller broekje zegmaar.. ach, ik ga toch echt nog een paar legginkjes halen dan, want ze zitten als gegoten! (en heb die donkerbruine.. zal morgen wel een foto maken, ziet er niet uit als een meisjeslegging )
Haha, grappig van die legging, maar inderdaad, kan jou het schelen, als het goed zit als broekje. Ik ben ook erg te spreken over de kleertjes van Little Label, al houd ik wel de aanbiedingen in de gaten, want het is wat prijzig.
Ach zolang het geen roze is ! Ben wel benieuwd naar de foto, is misschien ook wel iets voor mijn zoontje. Maat 56 ziet er ook niet meer uit qua hoogwater model, hij moet echt over naar 62. De prijs is in elk geval leuker voor mijn portemonnee dan little label met 14,95 per broekje
Hier ook een smal mannetje. Bij hem zit het merk dirkje erg goed. Broekje past gewoon om zijn smalle buikje heen terwijl alle andere maat 50 dingen gewoon uitvallen als je hem optilt!