Hallo dames, (ik heb al eerder ene topic gemaakt, maar ik maak even ene nieuwe betere) Ik ben 1 april begonnen met de Qlaira pil. Deze pil moet je altijd doorslikken zonder stopweek, waarbij de laatste paar pillen van de strip ''foppillen'' zijn (waar dus niks in zit). Ik ben dus in die stopweek helemaal niet ongesteld geworden. En ik ben het nu nogsteeds niet. Op een cylcus van 28 dagen dus al 13 dagen overtijd. Ik heb 7 mei getest en dat was negatief. Ik heb de laatste tijd vaak oppeens hoofdpijn, en heb het erg snel koud. Me buik is heel erg opgeblazen en mijn borsten worden gevoeliger. Ik heb steeds minder trek om te roken. Na het eten word ik soms ook misselijk. Ik ben erg moe en slaap daarom ook erg lang. Mijn buik staat ook al ongeveer 5 dagen echt heel erg bol. (ik ben van mezelf erg slank) Heb hier ook een foto van gemaakt en t lijkt net dat ik al een aantal weken zwanger ben. Het is niet de bedoeling zwanger te worden want ik ben 17. Ergens diep zou ik het wel willen, maar we zouden het niet opzettelijk doen. Zit het allemaal tussen me oren???? Of is het mogelijk zwanger te kunnen zijn? foto:ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent, een pil geeft ook geen 100% zekerheid! Ik had morgen nog een testje gedaan, als die negatief is ff de huisarts bellen en een afspraak maken. En als die positief is natuurlijk een vk bellen !
maar die test van 7 mei zou toch gewoon moeten kloppen? toen was ik al langer dan 1 week overtijd, dus dan kan die het toch al lezen? dus dan zou nog een test geldverspilling zijn :S Ik ga dnek ik maar naar de HA
Misschien zijn het gewoon bijwerkingen van de pil, je bent er immers net mee begonnen en het zijn nou eenmaal hormonen die hun uitwerkingen kunnen hebben op je lichaam. Als je elke dag netjes de pil hebt geslikt én je hebt ook nog eens negatief getest lijkt het me niet dat je zwanger bent. Maar naar de huisarts gaan kan natuurlijk nooit kwaad!
Hmm ja daar dachten mijn vriend en ik ook aan. Omdat ik net een nieuwe heb moet me lichaam daar aan wennen enzo. anders nog maar even afwachten. het is alsnog wel spannend!
Zoals ik al eerder had gepost in een vorig bericht van je. Het kan een bijwerking zijn. Wil je zekerheid, laat je huisarts bloedprikken (HGC) dat kan cito (betekent zelfde dag de uitslag al binnen). Succes!!
Hmm, ik zou sowieso nog een testje wagen. Ik wil je verder niet onnodig blij/bezorgd maken, maar mijn buikje begon ook al vrij vlot met die 'punt' naar voren onder m'n navel en ik had voor m'n zwangerschap hetzelfde postuur als jij... (slank/6-packje)
Ik denk het bijwerkingen van de pil zijn. Maar als je je echt zorgen maakt is een bezoekje aan de HA nooit een probleem volgens mij. Succes!
Zo'n bevrucht eitje kan best nog even rondzwerven op zoek naar een plekje. Het is niet zo dat als je zwanger bent je EXACT op je 'ongesteldheidsdatum' positief test. Er zijn zat meiden die pas dagen daarna positief testen en sommige zelfs nog langer. Mijn moeder testte van mij pas positief 10 dagen erna! Dus het kan nog wel, maar het kunnen ook heel goed bijwerkingen van de pil zijn. Als je nu met 2 weken na NOD nog niet positief test lijkt het me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Succes!! Liefs, Janneke
Oke bedankt !!! ik ga denk ik morgen even een test kopen en dan test ik zaterdag ochtend. ik laat het nog weten !
Voor de mensen die het graag wouden weten; Ik heb zaterdag getest en dit was negatief! Dus als t goed is ben ik het dus gewoon niet. bedankt voor de hulp
Super! Tenminste, als dat is wat je wilde natuurlijk We zien je in de toekomst nog wel een keertje terug! Liefs,
gelukkig heb je wat meer zekerheid nu. Ik had na 5 jaar nuvaring gebruik ook opeens geen menstruatie meer, en ik was echt niet zwanger. Hormonen in de pil etc kunnen je lichaam behoorlijk van slag maken.
jas klopt. Ik heb nu ook ongelofelijke rug pijn in me onderrug.. maarja t kan gewoon niet zijn dat die test nog niet klopte lijkt me En ik kom zeker over een aantal jaar terug met een bolle buik (A)
ben inmiddels alweer een maand verder, moest gister ongi worden. ben het nogsteeds/weer niet!!!! De HA zegt dan ik nog even een paar dagen moet wachten en anders toch even langs moet gaan. Maar ik heb nu nergens last van, geen pijn ofzo... voel me ook niet zwanger. maar toch raar dat ik niet ongesteld word!!!
wat ik toch maar zou doen, is toch even langs je HA gaan, voor een controle en/of een bloedtest, en nog maar een test doen! Hoop dat je met zo'n jonge leeftijd nog niet zwanger bent, en nog even lekker kan genieten van je leven! En tja,.. als het komt, komt het he
Nou dames nu snap ik er helemaal niks meer van, sinds 1 april ben ik niet meer ongi geweest, nu moet ik bij deze strip nog 10 pilletjes, en heb nu oppeens bruin bloedverlies (weinig) Ik ben nu echt helemaal in de war!!!
Naar je huisarts gaan en misschien maar om een andere pil gaan vragen? Deze werkt blijkbaar niet zo geweldig voor jou. Staat er in de bijsluiter dat je menstruatie uit kan blijven ofzo? Wat gek zeg... Laat jezelf maar even nakijken! Liefs,