Upc problemen

Discussion in 'De lounge' started by Supi, Sep 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Hebben meer mensen problemen met upc?
    Hier al meer dan een jaar lang blokkerig beeld, de guide werkt niet naar behoren en sommige programma's worden gewoon niet opgenomen ookal staan ze wel ingeprogrammeerd.
    Ook af en toe staat de upcbox vast.

In de tussentijd al een nieuwe box gehad, waarschijnlijk nu weer nodig want het probleem blijft bestaan.
    Maar geen compensatie ho maar, is dat vreemd dat ik dat vraag en nul op het request krijg?
    Niet dat we elke maand mailen of zo, maar hebben al een stuk of 4 a 5 mails met hetzelfde probleem toegestuurd en nog steeds geen oplossing.
    Ja weer een monteur langs sturen en als het niet aan ons ligt krijgen we weer een nieuwe mediabox en hoeven we geen 50 euro voorrij kosten te betalen.

Ik ben het zo zat! GRRRRR

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Blokkerig beeld is herkenbaar, maar ligt vaak aan je bedrading.

Wat betreft het opnemen dat heb ik ook, word er echt moe van want moet nu dus iedere week gewoon handmatig opnemen omdat hij het zelf niet bijhoud, hij geeft dan aan dat die uitzendingen al opgenomen zijn :( ( groen klokje )

Compensatie vind ik niet meer dan normaal, bedoel je betaal voor een pakket waar je eigenlijk geen gebruik van kan maken dus daar zou ik gewoon op door blijven hameren.

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij kregen zelfs geen nieuwe mediabox. Dus heeft mijn man gebeld om alles op te zeggen. Toen was er ineens vanalles mogelijk. Nou, nee.. Bedankt!

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Pffff... nou echt!!!

wij kunnen alleen alle kanalen ontvangen als we een kabel gebruiken van 0,75m anders hebben we de helft van onze kanalen niet...
    Als je de tv aanraakt dan (alles zit er gewoon nog goed in). Dan zegt ie signaalverlies...

Ik wil de tv graag aan de andere kant van de kamer.. dat gaat dus niet.. omdat ik daarvoor een langere kabel nodig heb.. en dan mis ik dus weer al mn kanalen.. heb hierover gebeld.. ze zeggen dat ik een speciale kabel nodig heb... heb ik gehaald.. zelfde verhaal... nu willen ze voor 50 euro langskomen.. nou echt niet!!

Ook valt het internet soms zomaar uit.. en de telefoon midden in een gesprek...
    Zit echt te twijfelen of ik nog wel bij upc wil blijven..

Mijn moeder zit al vanaf dag 1 bij upc.. en heeft in die 11 jaar ofzo.. miss 3 keer een probleem gehad... echt bizar.

5. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Bellen dat ze nu iets moeten doen en je anders ergens anders klant gaat worden.
    Moet je kijken wat ze dan voor je doen;)

Bij ons kregen we 20 euro korting op het maand bedrag (hebben een heel uitgebreid pakket) En kregen het snelste internet wat ze hadden;)

En we hebben een keer aangegeven dat wij 100% zeker wisten dat alles goed was bij ons, de beste en duurste kabels dus daar kon het niet aan liggen. De fout moest bij hun liggen. En we hebben geeist dat er iemand kwam kijken. Een week later hebben ze hier heel de straat open gehaald om nieuwe kabels in de grond te leggen, bleek daaraan te liggen

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik zou gewoon lekker overstappen naar een andere maatschappij!

7. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    hmm en van compensatie willen ze niks weten, alleen een monteur langs sturen.

Zit te denken om de ombudsman of zoiets in te schakelen of radar, bengin het echt zat te worden nu. Misschien dat er dan wat gebeurd.

8. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Het enige wat er toen gebeurde was een monteur langs sturen, ze gaven aan dat het aan de mediabox ligt en dat de problemen bekend zijn, maar zeg je dat tegen degene van de klantenservice is dat niet waar. Pfff en geen centje compensatie tot nu toe.

We hebben film 1 erbij en zijn dvr-recorder. Sinds we die hebben is het flut. ik mis nu deel 4 van de Games of thrones, en vaker al delen van ncis en nikita enzv, maar ja die kunnen we niet terug zien. Dan ben je lekker uit de serie!

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik heb nergens last van wij hebben nieuwe bedrading aangelegd meteen toen we er kwamen wonen (de duurste die er is, die is niet gevoelig voor storingen van buitenaf en minst stoorgevoelig) is wel de investering waard vind ik, even vanaf je meterkast naar je tv aansluiting (en dan natuurlijk ook goede HDMI kabel naar je tv (niet zo'n goedkoop flutding) die dingen helpen erg goed.

Wij hebben ook wel eens een storing maar dan ligt het dus aan UPC en dat is niet vaak gelukkig.

10. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Hier ook een tijd terug UPC gehad, eerste tijd ging alles goed en toen begon de ellende. Opeens een software update (dagelijks) wat inhoudt dat de box uitging en opnieuw weer aan en uitzending gemist deed het ook negen van de tien keer niet.
    Wel 100 x gebeld, nee lag altijd aan ons etc. Nou ik had nergens aan gezeten niks veranderd dus lijkt me sterk.
    Uiteindelijk maar overgestapt naar KPN, toen kreeg ik ineens een nieuwe box etc aangeboden. Maar dat was toen al te laat;)
    KPN tot nu toe geen problemen mee gehad en kan nog meer gratis kijken via uitzending gemist ook :D

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Wij hebben ook vreselijke problemen gehad met upc. Blokkerig beeld,niet kunnen bellen, internet wat wegviel of de tv bleef hangen als je van webpagina veranderde. Veel monteurs over de vloer gehad voor binnen en buiten. Paar keer nieuwe box gekregen, nieuwe versterker en bedrading maar niks helpt. Ze kunnen het niet oplossen. We zitten nu bij xs4all en alles werkt top.

12. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    We hebben nu goedkoop europa bellen voor 10 cent per gesprek, zal dat zeker missen als we overstappen op een ander.
    Het is ook zeker een optie om te kijken bij andere providers, want die is niet leuk meer!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb helemaal geen problemn. Ja ik heb veel problemen gehad met de hd dvr box van upc. Maar als ik daarvoor belde kreeg ik een nieuwe box toe gestuurd en 5 euro bel vergoeding.

we hebben toen wel 1 keer een monteur laten komen maar het bleek echt aan de box te liggen.

Ts als jij er zeker van bent dat het of aan de box of aan de aansluiting in de muur ligt dan hoef jij die monteur kosten nooit te betalen.
    Als jij je bedrading al een keer vervangen hebt dan ligt het waarschijnlijk aan de aansluiting in de muur.dit is dan voor upc.

ik heb nu al 4 jaar upc nooit geen echte problemen gehad. hiervoor kpn tele 2 en ziggo gehad en daar was ik nog voor contact datum weer weg wat een drama's waren het daar.

ik ben met internet een zeikerd en met tv helemaal hier mogen geen storingen op zijn. Mijn inkomsten zijn via internet dus ik moet hier echt een stabiele snelheid hebben en geen schommelingen

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ja hier ook hebben ze andere ding in de muur geplaatst even over maar vervolgens begint het weer

mijn box was nog geen half jaar oud en deed die het al bij me ouders doet die dat ook

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    wij hebben ook jaren problemen met upc gehad slecht beeld telefoon wat weg viel slecht internet,of als je film was aan kijken of opnemen gingen hun opeens up daten dat soort dingen allemaal in de 5 jaar niks aan gedaan over na kpn en nu niks geen problemen meer

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hier ook!! als je iets inprogrammeerd voor opnemen dan doet ie dat 9 van de 10x niet. veronica(en bbc) doen het hier niet. Ligt aan ons zeggen ze, hebben nieuwe kabels van ze gehad maar nog steeds niet verholpen. Toen is onze dvr op afstand gereset en toen heeft ie t 2weken gedaan maar daarna weer over. Veel leuke films op veronica maar helaas, wij kunnen er niks van zien (series dus ook)

Inderdaad, monteur kan langskomen maar dan kost t ons wel 50,- als t aan ons zou liggen

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Upc... blegh!

Hier al het bovenstaande zoooo herkenbaar! en de fout ligt bijna altijd bij ons zonder dat ze komen kijken... (9 vd 10 keer bekabeling... die we dan bij hen gekocht hebben dan zijn ze eventjes stil als je dat zegt en dan toch weer nee ligt echt aan uw bekabeling.. zucht)

Laatst hadden we een nieuw dingetje bijgevoegd (10 gratis HD zenders en gratis bellen naar mobiele telefoon)
    Nou prima krijgen we de volgende maand een veel hogere rekening dus wij HUH? wij bellen naar UPC, gaven toe dat ze het gratis mobiel bellen waren vergeten bij te voegen (stond wel in hun systeem dat het erbij hoorde te zitten maar moest nog doorgedrukt worden) maar no way dat we de gemaakte kosten voor het mobiele bellen alsnog vergoed kregen hoor... hebben alsnog moeten betalen...

Maargoed zijn paar jaar geleden al overgestapt omdat we upc zat waren en dat was nog meer knudde dus maar weer terug naar de upc gegaan...

18. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn inmiddels al een stuk of 7 mediaboxen gehad! We hebben ook regelmatig problemen en mijn vriend blijft maar bellen dus op een gegeven moment waren we het zat. Een vriend van ons kreeg, nadat hij een keer heel boos geworden was, hulp van de "Special Care" afdeling, dan word je veel beter en sneller geholpen, door één contactpersoon. Dus dat hebben wij op een gegeven moment ook geeist en we hebben gezegd dat we een compensatie wilden. Wij hebben toen een maand geen kosten hoeven te betalen.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    schijnt een veel voorkomend probleem in lelystad te zijn helaas. hoor t veel om me heen

20. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hadden het ene probleem na het andere. In een half jaar tijd drie nieuwe boxen gekregen. Denk dat 6 keer een monteur is langs geweest. Hadden blokken door het beeld heen, telefonie deed het negen van de tien keer niet, snelste internet maar we haalden het lang niet. Noem de hele brut maar op. Er werd van alles beloofd maar er werd niets nagekomen. We mochten niet opzeggen omdat we aan een contract vast zaten. Wel hebben wij een compensatie gekregen. We hebben drie maanden een korting gehad. Na de laatste nieuwe box is het drie maanden goed gegaan en toen begon alles weer van voor af aan. Ik kon niet meer bellen dus met de mobiel gebeld het duurde 20 minuten voor ik iemand aan de lijn had en werd er ook nog weer neergegooid. Nog een keer geprobeerd en deze meid bij de klantenservice zei dat ze geen problemen zag. Dus ze probeerde me wel op het thuis telefoon te bellen en dat lukte dus prima en daarna heeft hij het een dag nog gedaan en toen deed hij het weer niet. Mijn vriend was het nu zo zat dat hij er weer een telefoontje tegen aan heeft gegooid en deze medewerker werkte zo goed mee dat we wel konden opzeggen omdat we al zo veel ellende hebben gehad. Hij probeerde eerst nog van alles aan te smeren over gratis dit en dat maar daar word ons beeld en zo niet beter van. Dus zitten nu bij KPN sinds een maand en we hebben hier nog geen problemen onder vonden.

Share This Page