wat afschuwelijk!Ik heb t ook van dichtbij meegemaakt,zat toen in de crisisopvang.Zat ook een stel met baby van 5 weken,we zouden gaan lunchen,komt de moeder ineens hysterisch naar beneden gerend;J.is dood!Ook politie,ambulance alles erbij,technische recherche en wij moesten met alle bewoners 5 uur in de woonkamer wachten.Later hoorden we dat het door verwaarlozing kwam. In elk geval veel sterkte!
Bah wat vreselijk, de nachtmerrie van iedere ouder . Krijg er echt een brok in mijn keel van. Snap heel goed dat dit aan je vreet.
Wat een vreselijk drama! Het zal je overkomen zeg.. Pfff grootste nachtmerrie voor iedere ouder. Sterkte,, En heeel veel sterkte en kracht gewenst voor je buren en fam.
Vreselijk zeg! Heel veel sterkte. Ik heb ook zoiets meegemaakt een half jaar geleden. Ik kwam terug van de huisarts en zie een tramahelicopter bij ons in de straat en politie bij ons in de straat. Onze buren op de hoek had haar zoontje van 9 mnd na zijn papje laten slapen en vond hem ook levenloos. Brrrrr vreselijk!!
Het kippenvel op mijn lijf doet gewoon zeer...wat afgrijselijk zeg. Je grootste nachtmerrie. Gecondoleerd voor de ouders Sterkte voor jou! Elmo
Ooohhhh...wat erg! Ik denk ik ga even snel in mijn pauze op het forum...Ik werk op een babygroep en ik moet er toch niet aan denken... Heel, heel erg. Sterkte