wat erg vreselijk dit dit gun je ook echt helemaal niemand toe pff ben er stil van en heb echt een brok in mijn keel jeetje
Verschrikkelijk.... Wiegendood... sja... Je kunt er niets aan doen. Er zijn veel dingen die de kans erop kunnen verminderen, maar zelfs dan nog. Het heet wiegendood als ze geen aanwijsbare oorzaak hebben. Ik wens de moeder, de rest van het gezin, familie, betrokkenen en ook jullie, TS, heel veel sterkte toe. Ik hoop dat het gezin zichzelf in elk geval niets gaat verwijten, want bij wiegendood is er geen schuldige.
Sinds ik zelf mama ben heb ik moeite het met zulke berichten droog te houden, slik....vreselijk. Jij ook sterkte!
Je kindje verliezen is 1 van de ergste dingen die bestaat, weet ik helaas uit ervaring. Veel sterkte voor je buren en ook voor jou. En kindje: rust zacht!
Jeetje wat verschrikkelijk. Mijn kindje is ook 11 weken. Wat een drama! Ik heb echt een brok in mijn keel, moet er niet aan denken... Dit wens je je ergste vijand niet toe. Heel begrijpelijk dat je het even kwijt moest.
Jeetje wat vreselijk. Krijg er gewoon tranen in mijn ogen van.. De grootste nachtmerrie voor de ouders. Sterkte voor jou en de ouders..
Krijg rillingen en tranen in mijn ogen jeetje wat erg en heftig! Heel veel sterkte voor iedereen die er bij betrokken is
vreselijk wat er gebeurd is en dat ze zelf moest aangeven dat ze de reanimatie konden staken. Sterkte met het verwerken van dit drama.
man man man wat verschrikkelijk! ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte toe. vreselijk dit zeg!