Ooh my god... Wat vreselijk! Ik kan er wel om janken.. Ik kan me goed voorstellen dat je het niet los kunt laten. Wat afschuwelijk. Echt mijn grootste nachtmerrie... Sterkte!
Ik zit er van te huilen, wat een afschuwelijk drama... Ons manneke is nu 13 weken, ben net snel even bij hem gaan kijken.. Je kunt je toch niet voorstellen dat je hem op zo'n manier ineens weer kwijt kunt zijn...
Bedankt voor alle lieve woorden! Morgenavond gaan we even langs om hem te zien en hopelijk kan ik het dan beter plekje geven.
Pff dat lijkt me ook niet niets. Gaan ze nog onderzoeken of ze een oorzaak kunnen vinden? Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat het kan gebeuren en wat het met je zal doen.. Bah!
Ow wat hartverscheurend! Dit had ik niet moeten lezen...dit had ik niet willen lezen!! pfff wat vreselijk zeg.
Oh wat vreselijk. Mijn mannetje is morgen 11 weken en ik moet er niet aan denken......wat moet dat ongelooflijk hartverscheurend en verdrietig zijn.
Ze hebben bloed afgenomen en daar komt de uitslag later van. Hij is niet gestikt echt kopje wiegendood
Zit hier gewoon een potje te janken. Wat vreschrikkelijk zeg. Wel wil ik je een pluimpje geven dat je geprobeerd heb om er zo goed mogelijk te zijn voor die mensen, dat moet je ook maar kunnen. Gun jezelf wel de tijd om het een plekje te geven want het is niet niks. Verder wil ik alle betrokkenen en familie heel veel sterkte en kracht toe wensen. Dit gun je zelfs je ergste vijand niet.
Wat verschrikkelijk voor de ouders en alle betrokkenen! Helaas weet ik uit ervaring hoe het is om je kindje levenloos te vinden, mijn zoontje is met 8 maanden overleden aan wiegendood. Goed dat je naar binnen bent gegaan en de moeder hebt geholpen, ik heb me tijdens de reanimatie heel eenzaam gevoeld. Lief klein mannetje, rust zacht LIefs Suzanne
Wat een nachtmerrie! Dit lijkt me verschrikkelijk om mee te maken en die moeder gaat door een hel. Heel veel sterkte en dapper hoe je je gedragen hebt!!! suzanne meis heel veel sterkte nog
Helaas heeft mijn nichtje dit enkele maanden geleden ook meegemaakt Haar zoontje van enkele maanden is ook overleden aan wiegendood. De artsen hebben heb nog geprobeerd te redden maar ook tevergeefs Word de buurvrouw ook meegenomennaar het bureau? Mijn nichtje heeft daar enkele dagen gezeten. Het schijnt protocol te zijn dat ze degene die in huis was niet uitsluiten als verdachte, ook al is het de moeder, want het gebeurd helaas vaal genoeg dat ouders zelf er wat mee te maken hebben en daarom standaard moeten meenemen en ondervragen Mijn nichtje is nu opgenomen in een instelling, ze kan niet met het verlies omgaan wat ik volledig snap. Haar zoontje overleden, dan zelf meteen enkele dagen op het bureau, vreselijk Bij haar zoontje is geen oorzaak gevonden.
Wat een vreselijke gebeurtenis... Word er gewoon naar van. Heel veel sterkte voor de familie en betrokkenen
Pfff de rillingen lopen over me rug heen, wat een nachtmerrie!! Sterkte voor de ouders en jij natuurlijk ook!