Hallo dames, Ik heb vandaag uit nieuwsgierigheid voor het eerst een ovulatietest gedaan. Wilde zien hoe deze eruit zou zien. Nu had ik een heel licht streepje verwacht omdat ik nog menstrueer. Nu heb ik een heel duidelijk tweede streepje. Hij is nog wel wat lichter dan het controlestreepje hoor. Maar wat denken jullie zit me eisprong er al aan te komen. Moet ik vanaf nu elke dag al gaan testen, ik wilde namelijk zaterdag pas voor het echt gaan testen. Ik kan hem niet hier plaatsen, de link van bijlage doet het op een of andere manier neit. Heb hem bij mijn fotoalbums gezet.
Laatste dag denk ik. Ben altijd maar 3 of vier dagen ongesteld, is vandaag ook nog maar heeel klein beetje alleen met afvegen. Vanaf vrijdag ongesteld dus dag 4. Ja in het echt zie ik dat hij aan de rechterkant van het teststreepje donkerder is dan aan de linkerkant. Hebben het vandaag wel toevallig gedaan dus dan zitten we iig goed Maar omdat ik afgelopen twee cyclussen 37 dagen en 43 dagen had dacht ik dat ik juist laat me eisprong zou hebben... Kan je al zo snel na je menstruatie eisprong hebben dan.
Nou ga er maar eens een nachtje over slapen moet morgen weer vroeg op. Dus als ik niet reageer op reacties horen jullie morgen weer van me.
Vind het erg snel om een eisprong te hebben maar heb het wel is meer gehoord . Ben je het erg geweest , heb je toevallig een zwangerschapstest liggen om te bevestigen of je niet zwanger bent . Misschien morgen nog is een ovulatie test doen om te zien of het streepje weg is of lichter aan het worden is . Heb je het vaker gehad dan dat je een ovulatie test doet tijdens je menstruatie .
Nee ben niet zwanger. Had vorige week een vals positieve test en toen kwam me menstruatie door. En heb gisteravond voor de zekerheid nog een keer zwangerschapstest gedaan en is echt negatief. Het is voor het allereerst dat ik ooit een ovulatietest heb gedaan. Wat nieuwsgierig wat voor tweede streepje er zou komen te staan omdat ik deze test nog nooit had gedaan, en omdat ik had gehoord dat er altijd wel een licht streepje komt. Dus heb nog nooit tijdens me menstruatie getest. Ik ben niet heftig ongesteld geweest nee, minder als normaal. Maar wel helder bloed. Maar de test geeft echt aan dat ik niet zwanger ben.
Ik zou zeggen blijf nog paar dagen door testen om te kijken of hij even donker word of juist lichter,want dan denk ik dat je eisprong wel al geweest is,maar wel erg snel moet ik zeggen...
Dit vond ik op internet, het kan dus wel. Nou maar voor de zekerheid goed klussen. Ben benieuwd of ik dan ook echt een korte cyclus heb als het niet is gelukt. Bij 2 procent van de vrouwen begon de vruchtbare periode op de vierde dag na het begin van de menstruatie. Op de zevende dag bereikte 17 procent van de vrouwen de vruchtbare periode. Het percentage steeg sterk op de twaalfde en de dertiende dag, toen 54 procent van de vrouwen de vruchtbare periode bereikte. Als de eisprong later viel, kwamen vrouwen uiteraard ook later in hun vruchtbare dagen.
Nou heb vandaag weer een test gedaan. Wat denken jullie, eisprong al geweest of moet ie nog komen. Het lijkt wel alsof die van vandaag een breder streepje (even breed als controlestreepje) dan die van gisteren. Ben benieuwd naar jullie mening.
Sorry Fleurtje, ik weet het niet precies. Ik ben op zoek naar precies dezelfde antwoorden. Ben vorige week woensdag ongesteld geworden (4 dagen) en vandaag last van bruinverlies. Voor de nieuwsgierigheid een ovutestje gedaan en ik kreeg ook duidelijk 2 strepen. Dat zou eigenlijk veel te vroeg zijn. Kan dit dus wel? Zo snel na de ongi een eisprong? Jouw test lijkt op de mijne. Het zijn erg duidelijk twee strepen. Ik kan alleen geen antwoord geven op jouw vraag of de ei nog moet komen of is geweest. Ik blijf met je mee lezen
Hey Sunnie, Grappig dat we in dezelfde situatie zitten. Ik dacht ook dat ik mijn eisprong niet zou krijgen maar ik denk toch dat ie eraan zit te komen. Als ik zo kijk op me testen is de controlestreep nog niet even donker als de teststreep dus ik gok er maar op dat ik hem nog niet heb gehad. Zal morgen blijken als ik weer een test doe en hij lichter of donkerder is. We hebben gister wel geklust maar manlief komt vanacht laat pas thuis dus vandaag gaat niet lukken. Ben zo bang dat ik me eisprong mis, maar hoop dat als ik hem vandaag wel krijg of heb gehad gisteren voldoende is geweest om zwanger te raken. Heb jij foto's van je test(en) en vanaf wanneer heb jij getest. Kan ik die van jou ff vergelijken met die van mij. Hou je me ook op de hoogte ben benieuwd of we echt zo vroeg ons ei hebben Denk toch dat het wel kan.
Lijkt me wel stug hoor dat je je eisprong al hebt! Zou erg snel zijn. ik denk zelf dat bij de 2% die het wel heeft dat daarbij de cyclus ook een stuk korter is dan bij jou? Gezien de duur van je voorgaande cyclussen zal je je eisprong tussen ca dag 20-30 grofweg geschat moeten krijgen? ik ben zelf geen expert helaas. ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Echter bij mij was het heel wisselend donker of licht. Ik zag ook geen duidelijke opbouw en ook geen knalpositieve test gehad. Hij is alleen positief als beide streepjes even donker of teststreepje donkerder is. Ook kun je beter niet testen met ochtend urine of als je weinig gedronken hebt want door de geconcentreerde urine test je ook een donkerder streepje! Succes, ben benieuwd!
ja of van de 17 procent als ik morgen of overmorgen pas me eisprong krijg zou bijzonder zijn he. Dacht zelf ook dat ik me ei veel later zou hebben. Miss toch korte cyclus deze maand. Maarja anders zou ik deze testen toch niet hebben denk ik, hoe kan het dan dat ik zulke streepjes heb. Daarom ben ik benieuwd hoe ie er morgen uit ziet. Mag deze testen dan denk ik nog niet als positief beschouwen omdat ze beiden niet even donker of donkerder zijn als het controlestreepje...
Ze zijn nog niet helemaal positiegf nee. Maar zie nou de laatste geplaatste foto: ze zijn beide wel erg donker ja. Lijkt mij te donker voor "gewone" geconcentreerde urine! Misschien idd een korte cyclus dit keer. Morgen weer testen en wie weet heb je m dan! Als je test positief is dan springt je ei binnen 24-48 uur he? Dan zit je inmiddels al op dag 7 (ongeveer), dan behoor je tot die 17%. Dat klinkt toch wel aannemelijk?!
We zitten nu op twee topics tegen elkaar te praten Haha.. Ja dan ben ik wel heel speciaal als dat zo is Ik zet me test er morgen weer op. Laat jij hem ook ff zien morgen. Ik denk dat we allebei nog geen eisprong hebben gehad maar dat ie wel voor de deur staat. Ik hoop het iig dan kunnen we morgen nog aan de slag..
ja ik zie hem hoor! denk dat je eisprong er ook nog aan moet komen. Is denk ik net als ik nog niet positief. Miss morgen of overmorgen wel. Heb jij trouwens ook pijn in je onderbuik. Ik heb rest onderin me buik een stekend gevoel. Zal dit een teken zijn dat ie eraan komt heb jij trouwens voor de zekerheid nog een zwangerschapstest gedaan... hoorde dat je positief kan testen met ovulatietest als je zwang er bent.