Door PCOS al onze kindertjes gekregen. Gelukkig was het steeds meteen raak en zijn we ontzettend gezegend met ons gezin. Misschien is het aan hormonen te wijten en denk ik er over een half jaar heel anders over maar voor mijn gevoel zijn we nog niet compleet en zou een vierde welkom zijn als ons dit gegund is. Mijn man denkt er hetzelfde over. Maar eigenlijk hebben/hadden we min of meer afgesproken dat we niet meer de MMM in gaan voor nog een kindje. Het moet spontaan gebeuren. Maar die kans is in mijn geval gewoon bijzonder klein omdat ik tot op heden nooit een eisprong uit mezelf heb gehad. Maar wat nu als ik straks over een tijdje echt heeeeel erg graag een vierde kindje wil en we het spontaan kunnen vergeten. Gaan we dan weer die MMM in? Hoe en wat? Want de laatste keer kregen we dus een tweeling en de kans is ook groot op een meerling met vruchtbaarheidsbehandelingen. Maar als ik eerlijk ben vind ik nog een tweeling echt te veel en veel te zwaar en wil ik dat risico niet lopen. Maar ja... wat dan... Ik loop wellicht een beetje op de zaken vooruit hoor Ben benieuwd of er meerdere meiden zijn die een groot gezin hebben en hiervoor in de MMM zijn gegaan?
Als jullie geluk completer is met n vierde, dan moet je daarvoor gaan. Het maakt in mijn ogen niet uit hoeveel kinderen je wil, het gaat om jullie kinderwens. En wat de kans op meerlingen:die is landelijk 6%, dus zo groot is dat niet. En je kan ook een ronde overslaan als je meerdere follikels hebt. Ik zeg: Gewoon doen 👍💗☺️