Hallo, Wie heeft hier nog last van? Ik ben 15 weken zwanger en heb regelmatig steken of krampen in mijn vagina. sinds een aantal dagen Dit duurt maar enkele seconden, maar het voelt raar. is het de groei van de banden / baarmoeder of oprekken van de boel binnenin of iets dergelijks? ik voel het wel helemaal onderaan bij mijn vagina.
Had ik ook... nog steeds geen idee wat het was, zal vast met oprekken te maken hebben inderdaad... maar als je het niet vertrouwd even naar je verloskundige bellen hoor! Geniet van je zwangerschap!
ja het stomme is dat ik gisteren nog ben geweest en gewoon helemaal vergeten te vragen tis ook zo`n stomme vraag! en het doet niet echt pijn dus ik dacht zelf ook Het hoort erbij, al hoor ik daar verder nergens wat over. Gelukkig ben ik dus niet de enige bij hoeveel weken had jij er last van en hoe lang ongeveer? groetjes
hi... Weet dat ik het vorige zwangerschap ook heb gehad... ik omschreef het als...: "net alsof ze met een mes in je muts steken"... Weet niet of jij hetzelfde voelt.. maar dat was toen idd bandenpijn..... Nu heb ik soms trouwens wel eens ongeveer hetzelfde gevoel... maar dit komt omdat de kleine (nog) verkeerd ligt en dan richting muts trapt..... groetjes, Ramona p.s.. tja ik omschrijf het misschien een beetje direkt...
haha kon er wel om lachen hoor! nou ja het is niet Messcherp zeg maar bij mij een beetje milder, maar het zou best bandenpijn kunnen zijn, alleen dan wat bij de schaamlippen
ik heb het ook, ben ongeveer even lang zwanger als jij mijn verloskundige zei dat het met de groei vd baarmoeder te maken heeft en dat het absoluut geen kwaad kan, ik was er ook onzeker over hoor maar het hoeft dus niet
hihi heb ik ook eindelijk antwoord op de vraag. Ben gelukkig niet de enige. Had het met 18 weken ook nog steeds. Geen pijl op te trekken wanneer ik het heb. Nu al 2 weekjes niet meer gehad.
Ja ik heb hier ook last van.. vooral met lopen de VK zei inderdaad ook tegen mij dat dit komt doordat de baarmoeder aan banden hangt, en daar staat rek op nu de baarmoeder groeit.
Hey hallo, Ik heb jullie verhalen gelezen en het komt overheen met de steken wat ik heb Het is ook zeer vervelend. HEb ook vanaf afgelopen weekend tot aan 2 dagen terug lichte bloedingen gehad. Nu is het gelukkig afgelopen. Zie dat jullie verder zijn in de zwangerschap. Ikzelf ben bijna 8 weken zwanger. Kan ik nu ook al die steken hebben? Zal het ook het groeien van de baarmoeder zijn, of is het toch iets anders. 17 november moet ik naar de VK. Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Liefs Angelgirl.
angelgirl> bloedingen zijn niet goed. Gelukkig dat het nu opgehouden is. Bij bloed de vk gewoon bellen daar zijn ze voor. Ik had al vroeg steken. Ik had ze zelfs altijd vlak voor ik ongi moest worden. Nu heb ik dus geen last meer. Bij bloed gewoon bellen naar de vk en anders zeker de vraag stellen bij je controle. Oja..als je er erg mee zit gewoon NU al bellen! xxx
Hallo chrissie, Omdat ik gemeenschap had gehad ben ik gaan bloeden.Dat heeft dagen lang aangehouden. Heb toen ook contact opgenomen met de gyno. Kon per direct daar hem toe. Heb een inwendige echo gekregen. En bleek allemaal goed te zijn gelukkig! Het bloeden heeft nog een paar dagen aangehouden en is nu gelukkig gestopt.Hopen natuurlijk dat het zo blijft. De steken maakte ik me wel iets zorgen om maar denk ook dat het te maken heeft met mijn baarmoeder. Gisteren ook naar de HA geweest. Heb een te lage bloeddruk van 105. Maar heb daar ook niets voor gekregen. Zit vandaag weer te werken achter de balie. Doe het vandaag even lekker rustig aan!