Of het nou door een hond of door een fret is gedaan, het blijft vreselijk Moet er niet aan denken dat mijn mannetje bijna al zijn vingertjes verliest... Bah word er echt naar van....
Een oud vriendin van me lag te slapen en dr fret was losgebroken uit de kooi (vraag me niet hoe want was er niet bij) maar dat beestje heeft het kind wel gebeten en goed ook want ze konden na ontdekking (ze werd wakker van gehuil) naar het ziekenhuis, maar ze had wel meteen een amk melding aan dr kont of iig ze verdachten toch wel van mishandeling cq verwaarlozing, van de melding weet ik niet zeker want dr ex heeft ook melding toen gemaakt. Maar t blijft vreselijk! Ik heb 3 katten en eentje bijt hard als mijn zoon hem knijpt (logisch) maar ben er wel bij.
pfff, ik weet niet wat ik ervan moet geloven....Mocht t echt zo zijn is t idd verschrikkelijk, maar wel raar dat de vader ook niks heeft meegekregen....
als mijn kind gaat huilen snachts (en in dit geval geen gewoon huiltje lijkt me) dan ga ik echt wel kijken en als ik hoor dat er echt wat ergs is dan ben ik er meteen. een fret die 7 vingers opeet, moet niet gekken worden. past dat wel in dat maagje van z'n klein beesje. ook lijkt het mijn dat dat kindje flink is gaan zwaaien met armen en benen dat die fret normaal allang had gezorgt dat hij weg was zal wel een deel van het verhaal waarheid zijn
helemaal mee eens heb zelf ook fretjes gehad, waarvan 1 bijter.. ze kunnen echt behoorlijk hard bijten maar om vingertjs van een baby af te bijten moetie veel tijd voor hebben gehad =O vind het wel zielig voor de baby en de fret.
pff, wat een onzinverhaal, er is toch niemand die dat gelooft. Het zal wel weer in amerika zijn hoor.....
dit dacht ik ook al... geen enkele baby hoe klein ook blijft stil liggen terwijl hij zo'n pijn lijdt... en een fret rent heus niet achter de vingers aan om ze eraf te bijten.. en een hond heeft het ook niet gedaan, want dokters zien heus wel het verschil tussen een hondenbeet en een fretten beet...