smorgens vaak nat

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tammie87, 5 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Mijn zoontje van 2,5 jaar is zindelijk aan t worden hij doet het super goed. maar s 'nachts nog een luier maar vaak de laatste tijd s 'morgens vroeg een hele natte buik, hij slaapt ook veel op zn buik. heeft er iemand tips?

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Luier achterste voren aan doen en zorgen dat de romper niet te strak zit.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Maat groter? Dochter van net twee slaapt nu al in maat 6, omdat ze anders nat wakker wordt.

4. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Hier helpt het alleen om voor de nacht 2 luiers te gebruiken, maat 6. De eerste gewoon aan en de tweede achterstevoren. Mijn zoontje is ook een buikslaper en plast niet eens zoveel maar het gaat er anders altijd naast

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Mijn jongste heeft sinds kort 's nachts van luier een maat groter aan. Over het algemeen gaat dat goed. Maar ik moet er wel om denken de luier goed hoog vast te maken, anders is hij te groot en te wijd om zijn beentjes.

6. misa

misa Niet meer actief

Fijn dat hij met zindelijkheid bezig is! Snachts duurt vaak wat langer hoor.

Maar die natte buik, dat is super lastig. Ik weet er alles van en heb al van alles geprobeerd. Hier werkte het beste om een luier maat 6 (overdag nummer 5) met een inlegger (kotex nacht, of kraamverband) erin te doen.

Andere tips die ik heb uitgeprobeerd waren:
    Andere merken luiers, luier andersom aan doen, twee luiers over elkaar, plastic luierbroekje van hema eroveraan (zelf niet geprobeerd).

Succes!

7. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    bedankt meiden! ik ga eens wat dingen proberen!

Deel Deze Pagina