Vreselijk geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door jada08, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Getver wat een eng verhaal! Mijn hart zou echt in mn keel zitten als ik zo'n typje voor mn raam/deur zag staan!!! Ik denk ook dat je hem nooit meer zult zien, maar ik snap heel goed dat je je rot geschrokken bent.
    Rood, geel , bruin, wit, groen of roze doet er verder niet toe, mannen met capuchonnetjes over hun kop terwijl het niet koud is en niet regent hebben iets te verbergen. Dit kan natuurlijk een buitengewoon mislukt kapsel zijn, maar helaas is het vaker iets anders...;)

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Pfff,kan me voorstellen dat je geschrokken bent. ik denk eerlijk gezegd dat hij best eens op een verkeerd adres kon zijn,want waarom zou hij ander nog een keer terugkomen om te zeggen dat het hem echt spijt. Een inbreker zou hem gelijk peren en een overvaller had zijn pistool wel op je raam gezet denk ik. Maar vaag is het wel....

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jeetje wat schrikken zeg! Wat heb je snel en goed gehandeld..

Zou de komende weken de achterdeur maar op slot houden, het idee dat er zo maar een man met misschien rare bedoelingen kan binnenkomen zou mij benauwden. Brrrrrrr..

Sterkte,

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hij liep weg inderdaad en binnen 5 seconden was hij weer terug om sorry te zeggen. Ik heb de buurman nog gesproken en die had hem ook gezien, hij liep snel een zijstraat in, dus het gaat er bij mij niet in dat hij echt aan het verkeerde huis stond. Anders ga je wel rustig rond kijken in de straat.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    We hebben alles op slot nu, schutting zit nu een dubbel slot op. 1 schuifer, kun je niet bij komen als je aan de andere kant staat en 1 met sleutel.

Tevens staat mijn man zijn motor nu ook met dubbel slot.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja daar heb je wel gelijk in ja....

Nou ik denk dat je toch geluk hebt gehad,en nu de deur op slot. Trouwens een honkbalknuppel is wel een goed idee,mits je ervoor zorgt dat hij hem niet afpakt.

7. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    :$ Gatver. Het word ook steeds gekker!!!! Je kan al bijna niet meer normaal je deur open hebben terwijl je beneden in je EIGEN huis zit.
    Hier laatst ook iets engs. S avonds rond 23.00, ik zat beneden op de laptop en mijn vriend ging naar het toilet. Oppeens hoor ik een keiharde klap, mijn hond slaat gelijk aan en wil snel naar buiten rennen. Ik met mijn blonde hoofd zeg foei! en hou hem tegen. Na het toiletbezoek loopt mijn vriend naar buiten en ziet dat het hek helemaal open staat. Mischien was het wel iets onschuldigs :( maar toch zat ik niet lekker meer. Tegenwoordig lopen ze doodleuk naar binnen als ze denken dat er iets te halen valt. Bah. Hopelijk pakken ze die gasten snel op en kun je weer met een veilig gevoel thuis zitten met je kindjes.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    He bah, wij wonen toch in dezelfde woonplaats?

Ik ga gelijk mijn schuifpui op slot doen.

Gelukkig is het goed afgelopen en heb je snel gehandeld.

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Opzich is dat inderdaad geen slecht idee. Eind van de ochtend schrok ik me weer rot. Mijn zoontjes zitten op het potje, en 1 van de jongens liet dat potje vallen. Het was net of er iemand klopte op de ramen. Keek gelijk om me heen wat ik kon grijpen. Best erg eigenlijk, ben helemaal niet zo. Zat zo wat tegen het plafond aan zo schrok ik.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja klopt zelfde woonplaats, ze zijn actief hier zei de politie.

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oh bah dat geeft echt inbreuk op je veilige omgeving. En voelt dus echt niet fijn!

Maar poort op slot?? Kunnen ze toch gewoon overheen klimmen?

Zit hier ook op slot hoor ;)

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja heb je helemaal gelijk in, maar denk dat het ze wel tegen houd. Voordat je zelf met je gestolen spul over de schutting heen bent ben je natuurlijk al een paar minuten verder. Dus misschien houd dat ze tegen

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Vooral in de vakantietijd lijkt me.

Nou hier zit de deur op slot.

Heb inbraakveilige kozijnen gelukkig dus daar ben ik verder niet bang voor. Als het maar op slot zit.

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat klopt heen is makkelijker dan terug ;)

Maar dan toch is zo'n griezel in je huis, brrrr, moet er niet aan denken en ga nu ook maar de achterdeur op slot doen. ( ondanks de poort, maar ben nu wel alleen thuis)

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    He bah wat akelig!

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier hebben we ook last van insluipers, personen zijn dan hun bal kwijt ofzo. hier wordt aangeraden om deuren dicht op slot te houden.

Deel Deze Pagina