Wie weet hoe dit merk valt? 12-18 maanden. is dit 80 of 86? Ik wil hier een zwembroek van bestellen voor ons smalle ventje. Hij zit qua lengte met broeken in 86, maar die vallen regelmatig nog te breed. Gelukkig hebben we knoopsgatenelastiek haha.
Dan moet je geen GAP gaan kopen, als je een smal mannetje hebt. Mijn zoontje is ook smal. Dit jaar heeft hij een winterjas van Name-it, maat 80. Vorig jaar had hij een winterjas van GAP, maat 6-12 maanden. Deze past echter nog redelijk, alleen de mouwen zijn korter. Voor de rest houdt hij nog ruimte over. Mijn zoontje is nu 23 maanden, weegt bijna 11 kg en is zo'n 87 cm lang. De jas was dus 6-12 maanden, zou niet weten hoe enorm 12-18 maanden valt, aangezien er nog een maat tussen zit. Zeker met zwembroeken is het wel een dingetje hier. Hij heeft een short van de Hema, maat 62-68 en die zakt van zijn kont af. Strakke model zwembroekje maat 74 blijft mooi zitten. Ook heeft hij een sweater, een broek en overhemd gehad, maar het was het niet echt. Korte modellen voor de stevig gebouwde kindjes.
tussen 6-12 en 12-18 zit geen maat tussen hoor zijn zwembroek(short) van lief maat 80 zit overigens te strak nu. is 16 maanden 84 cm en iets meer dan 10 kilo ongeveer
GAP zit vrij ruim vind ik. Bij twijfel zou ik een maatje kleiner nemen of hem anders op de groei kopen (dus het maatje groter).
hij is nu bijna 17 maanden.bij de maattabel van GAP staat dat 12-18 maanden voor 10-12 kilo is en 74 tot 79 cm. 10 kilo is hij net voorbij en hij is langer dan 79 cm . zou ik dan de 12-18 maanden nemen?
Ik denk dat je die wel kunt bestellen, al zeggen gewicht en lengte niets over de pasvorm. Zou je hem kunnen retourneren? Of anders even bellen met de leverancier en om advies vragen? Wij hadden een romper van GAP waar 0-3 maanden in stond en mijn dochter kon hem pas met 5-6 maanden aan.
Ik kan hem inderdaad retourneren(extra kosten natuurlijk wel). En bellen naar de leverancier kan, maar op de site staat dat het alleen engels sprekende telefonistes zijn haha. ik ben geen ster in engels
Mailtje sturen? Mijn Engels is vrij goed, ik zou hem wel voor je willen vertalen? (Stuur me maar een pb met je Nederlandse mailtje dan )
Ik heb toevallig afgelopen week weer wat dingen van GAP gekregen. Toen mijn zoontje 2 was paste hij de 2 jaar prima. Nu 3 jaar en de 3 jaar is ook prima. Dochter is nu 11 maanden, 72 cm en 9 kilo. Die heeft een spijkerjasje maat 6-12 maanden die zit nu goed en een jasje maat 12-18 maanden en die is nog wat ruim.
Dankje, ik heb net 'poging tot gedaan'met chatten met iemand van gap. en ze zegt dat de maten gewoon normaal vallen. en anders wordt het bij het product vermeldt dus ik ga toch maar de gewone maten bestellen 12-18 maanden.