slapen en eten ho maar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sandhya, Sep 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Mijn zoontje slaapt en eet op het kdv sinds ongeveer een maand bijna of niet..
    In het begin sliep hij daar juist ontzettend goed maar hij wordt dus al hysterisch als zn slaapzak aangaat en niet te spreken als ze met hem de slaapkamer ingaan..
    eten gaat met grote moeite..

Thuis en bijv bij opa en oma slaapt hij heel erg goed. Omdat hij dus dagen slecht slaapt en eet is hij elk weekend ziek..ik voel mij er vreselijk bij en weet slecht wat ik moet doen?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Overgaan op een gastouder? Iemand bij wie het thuis rustiger is en waar hij in z'n eentje op een kamertje kan slapen?

3. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ja dat was ook mijn 1e idee, denk dat hij rustiger moet slapen. Hier op het KDV slapen de kinderen bijelkaar, dit gaat prima met mijn zoon. Maar ze hebben ook een kamertje waar 1 bedje staat en daar slapen dan de kindertjes die rustig slapen moeten, mijn zoon heeft er 1x gelegen maar vond dat maar niks die wil juist bij anderen slapen dan (omgekeerde wereld) en als ze moe zijn eten ze ook minder goed. Mijn zoon geven ze altijd apart eten zodat hij niet afgeleid wordt door andere kinderen, dit gaat prima. En wellicht overwegen een gastouder te nemen ipv KDV. Bij gastouders is het rustiger... Moeilijke situatie lijkt het me voor jou, sterkte.

Share This Page