ja lang leve de hormonen die daar voor zorgen! heb het idee dat ik de helft van mijn haar kwijt ben. Durf het soms niet eens te borstelen!
Hier zeker een jaar last van gehad. Na het stoppen van de BV werd het beter. Ik heb het geluk dat ik een flinke bos haar heb maar op een gegeven moment werd het ook dunner maar is gelukkig weer helemaal goedgekomen.
Hier ook zeker 8 maanden last van gehad, nu is het afgelopen. Maar ik denk dat dat komt omdat ik weer zwanger ben. Mijn haar is echt heel dun geworden
Tot een paar weken terug verloor ik ook veel haar. Nu begint het wat af te nemen. Baby is bijna 7 maanden. Ik slik vitamine B, geen idee of het helpt
Ik heb er zeker een maand of 6 last van gehad.. Nu begint het weer terug te groeien, met als gevolg overal korte plukjes tussendoor die onwijs gaan pluizen (heb krullen)... Het ziet er niet uit. Maar ben wel blij dat het iig terug komt. Ik kwam ook óveral haren tegen in huis.. Met wassen en borstelen sprongen de tranen in mn ogen.
Zo herkenbaar Vanaf maand 3 tot 5 na de bevalling extreem veel haaruitval, nu een stuk beter, maar nog niet helemaal weg. Ik stond ook gewoon te janken, ook omdat het vies is, overal lagen haren! Ik heb toen echt maanden mijn haar elke dag in een staart of knot gedaan, was er zo klaar mee
Hier ook ontzettend last van, en mijn dochter is toch al 6 maanden inmiddels... vraag me ook echt af hoe lang normaal is en of ik zo nog wel wat haar over heb
Hier ook gehad, bij de kapper hadden ze er iets voor. hielp echt top. weet niet meer wat het was maar misschien kun je informeren bij je kapper.
Hier ook extreme haaruitval, van mijn bos is denk ik maar de helft over, sta echt met tranen te kammen. Sinds 2 dagen aan de vitamine b complex, hoop dat dat helpt...