Vreselijk irritante buurtkinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ppfff...dat gaat allemaal wel heel erg ver zeg.
    Wij hebben er zelf ook last van gehad toen we hier net woonde (6 jaar terug). Aankloppen, bellen, klepperen met brievenbus, voetballen tegen de voordeur en ramen, sneeuwballen gooien.
    Echt, hier in de buurt testen de kinderen ook graag de nieuwkomers uit.....
    Heeft toch wel een paar weken geduurd en veel inhoudingsvermogen en hoge bloeddruk zo nu en dan!
    Manlief die zei heel stellig; negeren, totaal negeren!
    Maar ja, we hadden toen nog geen kids....
    T hield ineens op en hebben we nooit meer last van gehad.
    Als we nu soms nog eens last hebben dat ze voor de deur hangen, dan vraag ik vriendelijk of ze ergens anders willen staan en is t goed....
    Maar ik zeg al, zo extreem als bij jullie dat herken ik niet.
    En ik ben bang, dat er w.s met de ouders ook niet te praten valt. Of dat ze juist door blijven gaan, want dan willen de kinderen weer wraak nemen.

In mijn ogen is negeren dus echt t beste, maar wil je wel sterkte wensen!

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Je staat volledig in je recht om gigantisch kwaad te zijn, en die misbaksels verdienen ook inderdaad dat ze gestraft worden voor wat ze allemaal uitvreten. Maar als je die etterbakken wat aan doet hebben zij gewonnen, want dan kom jij in de problemen.

Ik snap het heel goed hoor, ik zou ze ook op z'n minst graag naar Guantanamo bay sturen (de CIA is nóg beter in treiteren), maar het is het echt niet waard. Want uiteindelijk wordt je kindje de dupe ervan. Ik hoop dat het opschiet met die wijkagent en dat ze een gerechtvaardigde straf krijgen, en dat die ouders een spoedcursus krijgen met hoe voedt ik mijn kind wél op.

3. Ik wéét dat ik niets mag doen, ik wéét dat ik me in moet houden, maar bij zulke dingen.. Ik kán het gewoon niet meer.

Ik weet dat als ik ze morgen tegen kom, ik ze heus niet zal vermoorden, maar als ze NU, nu is zo waanzinnig boos ben en alle stoppen doorgeslagen zijn, tegenover me zouden staan..

Kom niet aan mn kindje, echt níét!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sjongejonge zeg! Nou, je hebt in ieder geval één adres én de politie gebeld. Ik hoop dat dat zijn vruchten afwerpt.

Misschien helpt het om je daar op te focussen? Denk maar aan het moment dat ze aangepakt worden. Niet alleen door de politie, maar ook door hun ouders.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Jeetje Shaddixxx, moet zeggen dat ik het wel erg heftig vindt. Het gaat echt veel en veels te ver.
    Tja, wat moet je hiermee. Er moet een einde aan komen dat is een ding dat zeker is. Heb je geen vriend die ze eens goed kan laten schrikken. Mannen maken vaak wel indruk om van die blagen. Ik bedoel niet dreigen maar ze eens even de waarheid vertellen?

Ik zou zelf ook niet weten wat ik moest doen want als ze al zo ver gaan weet je natuurlijk nooit wat ze doen als jij er zelf iets aan gaat doen.

Erg vervelende situatie waar de politie best wat serieuzer mee om mag gaan denk ik. Dan doen ze maar wat meer moeite om de adressen te achterhalen.

Veel sterkte ermee. Probeer het niet te persoonlijk te zien.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben heel benieuwd hoe de politie hier mee aan de slag gaat.
    Kan me indenken dat je pislink bent!!!

Ben heel benieuwd naar het verloop hiervan, hoop dat ze die kinderen snel oppakken en straffen!!!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh wat is dit erg zeg!! Ik heb echt zo'n medelijden met je. Ik zou me er zwaar klote onder voelen, zou hier ook absoluut niet tegen kunnen. Pfff volgens mij zou ik zelfs bijna op het punt staan om te verhuizen. Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt of dat het gewoon wegwaait!

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik vind 't ook echt veel te ver gaan. Wat moet jij je akelig voelen zeg! En wat 'n ellendige ***koters!!! :x

Ik hoop maar dat ze er gericht wat aan gaan doen, want dit is echt asociaal van die kiddo's!!!

9. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Maak foto's.
    We hebben hier ooit eens het zelfde meegemaakt.
    Heeft maanden geduurd. Totdat ik met een camera voor de ramen stond.
    Toen ze die camera zagen, schrokken ze zo. Ik heb ze nooit weer gezien.

En ook voor de politie is het handig om foto's te hebben.
    Het werkt, ik spreek uit ervaring!

Succes meid!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou de politie hiervoor bellen hoor, en niet meer wachten tot de wijkagent actie onderneemt, ze maken het leven van jou en je kindje zuur ik zou het niet toelaten en actie ondernemen!

Zoals christelaileen al zei zorg dat je het filmt! En bel dan direct de politie dit heeft al lang genoeg geduurt!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heeft de politie nog iets van zich laten horen?

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat zijn dat voor achterlijke kinderen die daar bij jou in de buurt wonen??? Echt onbegrijpelijk. Ik snap dat je er helemaal doorheen zit en je op ontploffen staat. Dit is toch echt van de gekke!!! Ik had die koters volgens mij allang bij hun lurven gegrepen. Die ene knul kan vast niet hard lopen met zijn broek op zijn enkels, dus die heb je zo ingehaald.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik ben wel erg benieuwd wat de politie gezegd / gedaan heeft.....

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik ook!

15. HELEMAAL NIKS :x Ze zijn niet eens gewéést :x

De wijkagent is gisteren naar het huis van het meisje gegaan, maar ze was niet thuis. Hij heeft met haar oma afgesproken dat hij vandaag (vanmiddag) weer langs zou komen, en haar oma moest dat meisje dan thuis houden. Via haar willen ze aan de naam van het jongetje komen, en daar gaan ze dan ook mee praten.

Hopelijk stoppen ze dan, en zo niet, dan krijgen ze een fijne taakstraf ;)

16. Hij staat hier ook al met z'n blote kont op video, dat hebben we de politie ook laten zien.. Ze kunnen er alleen niks mee, zolang ze geen namen hebben.. Maar goed, hopelijk hebben ze na vanmiddag wél een naam ;)

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Pfff veel succes zeg! Wat een narigheid!

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje dit gaat wel heel erg ver.
    Hoe oud zijn die kinderen zeg? En houden die ouders die kinderen niet in de gate wat ze buiten allemaal aan het doen zijn?
    Dit is niet te geloven.
    Goed dat je de politie gebeld hebt.

19. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Weten ze zelf ook dat ze op de film/foto staan?

Ik hoop wel voor je dat het eindelijk eens zal gaan stoppen.
    Dit soort geklier is nergens nodig of goed voor.

Nou maar hopen dat oma het meisje thuis heeft gehouden!
    En dat je er erg snel van af bent.

Wederom sterkte!

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ik zou er eentje naar huis volgen.

En direct aanbellen als dat kind naar binnen loopt. Natuurlijk niet alleen maar met je man en eventueel nog een volwassene.

Deel Deze Pagina