Als je mijn teksten had gelezen had je precies gelezen wat ik ervan vond jammer dat je je ergens mee bemoeid terwijl je niet weet wat de ander er eigenlijk van vind Chipske dat vind ik ook ieder in zn waarde laten en ordinair vind ik daar niet tussen passen!
http://translate.google.nl/translate?hl ... amp_(style)&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dcampy%26hl%3Dnl%26lr%3D%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL306 Voor een verklaring van het begrip campy. Heeft niks te maken met kampers. Iemand zei net gewoon niet omdoen. Ze wisten van te voren dat je het niet mooi vindt dus kunnen ze je niet kwalijk nemen dat je het niet omdoet. Daar ben ik het mee eens. Stop het in een heel mooi sieraden doosje, als ze je schoonmoeder dat ziet, is ze blij dat je er zo voorzichtig mee omgaat.
Chipske: Ik ben het helemaal met je eens! Tsjonge, wat maakt het allemaal uit? De één vind een armbandje ordinair staan, de ander vind het snoezig, lekker belangrijk. Het gaat erom dat de TS het ordinair vind staan en schoonmoeder wist dat. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat schoonmoeder nadat ze dit wist zelf ook heel erg heeft lopen dubben of ze het nou wel of niet zou doen. Misschien heeft ze het risico genomen omdat het bij haar eigen denkbeeld van traditie past, en wist ze niet dat ze de ts ermee voor het hoofd zou stoten. Daarom zou ik kiezen voor communicatie. Ik zou niet eens een waarom vragen, ik zou vertellen dat je blij bent dat ze zo'n mooi cadeautje heeft gekregen, en dat ze dat zeker als aandenken zal bewaren voor de kleine meid. Verder zou ik vertellen dat je het niet om zal doen bij haar en dan je al dan niet genuanceerde reden erbij. Zo hou je het bij jezelf. Wanneer je een waarom vraagt zal een ander zich sneller aangevallen voelen. En je krijgt dan meestal een discussie, wat in zo'n situatie niet nodig is. Als je alleen je eigen uitleg geeft, en er dreigt een discussie, kun je het makkelijker afwenden door begrip te tonen voor haar mening, en daarna toch weer je eigen mening te herhalen. Desnoods steeds in dezelfde woorden.
Ik hou persoonlijk ook niet van sieraden bij kleine kindjes, maar smaken verschillen. Als ik zoiets zou krijgen van mijn schoonouders dan zou ik het ook alleen even omdoen als ze op bezoek komen en daarna meteen weer afdoen. Gelukkig heb ik schoonouders die ook niet van sieraden bij kleine kindjes houden en zij zullen ook altijd eerst overleggen wat ze het beste kunnen kopen voor Senna.
pff word een beetje moe van het welles/ nietes hier.. smaken verschillen. moeten er nu echt 10 paginas daarmee worden volgeschreven? TS wil je niet deze topic sluiten.. lijkt me nu tijd ervoor.. word een beetje moe van haha.. sorry! ps. eigen schuld dat ik bleef kijken wat er WEER is gereageerd op dit vermoeiend onderwerp ..bedoel waar gaat het nu over..toch?
U hebt gezocht op het woord: ordinair. RESULTAAT  or·di·nair bn, bw; -der, -st als minderwaardig beschouwd; platvloers, laag-bij-de-gronds: ze zijn een beetje ~ voor degene die niet weten wat ordinair betekend
Ik denk dat iedereen prima weet wat snoezig, schattig, ordinair, lelijk of wat dan ook betekend. Ik heb niet het idee hier te maken te hebben met hele domme mensen hoor! De één vind een scheur in je spijkerbroek ordinair, de ander vind goud ordinair. Ik heb een vriendin die goud vreselijk ordinair vind, maar ze vind mij niet ordinair omdat ik goud draag! Mag iemand daar een eigen mening voor haar eigen kind op nahouden? Ik vind dat je je erg aangevallen voelt nav je reactie. De ts vind iets met betrekking op haarzelf en haar eigen kleintje. Ze geeft nergens aan dat ze op jou of wie dan ook persoonlijk iets aan te merken heeft. Pixie: Inderdaad, zucht...
Het probleem van TS is inmiddels opgelost. Waarom wordt dit topic niet gewoon gesloten? Het gaat inmiddels nergens over....
Sluiten die hap.....jammer dat sommige dames het weer weten te verzieken met een welles/nietes spelletje. Triest!
Ik heb het ook niet tegen de ts zoals je je leest heeft zij al een poosje niet gereageerd en heeft ze dr veronderschuldiging ervoor aangeboden.. Ik voel me alleen op dat woord aangevallen ja want ik vind dat niet gepast en dat mag ik ook zeggen net als jullie je meningen geven... Bij mij komt het over omdat mijn dochter soms dat armbandje draagt dat zij dan ook ordinair is en mischien is het niet zo bedoelt maar zo kwam het wel over. En als jullie er zo zuchterig van worden moeten jullie maar niet reageren Nou ik heb mn zegje wel gezegd denk ik..
Ik ben blij dat we hier op de site ook de dikke van dale bij de hand hebben *zucht* Onderstaande in het algemeen: De volwassenheid in dit topic is bij sommigen helaas ver te zoeken....... Als iemand iets ordinair vind is dat toch prima jij vind dat niet. ,een ander vind iets anders weer ordinair. Je zou er boven moeten staan en je eigen niet als een gek gaan lopen verdedigen ,is zonde van de energie. Beter een slotje hier ,want dit gaat nergens meer over.
Hoezo op slot? Alleen als het uit de hand loopt of als de TS graag een slotje wilt hangen we er zo'n machtig mooi glimmend, ordinair slotje op :-D
hahahaha Achteraf had TS er beter een poll van kunnen maken..... Wat vinden jullie van een gouden armbandje..? A. Campy b. mooi C ordinair D. anders.... namelijk.... Denk dat dit niet het "probleem" was.... maar het was veel overzichtelijker geweest....
Zo hebben wij zwarte lakschoentjes gekregen. No way dat Esmee die aan krijgt, maar uit beleefdheid hebben wij uiteraard wel dankjewel gezegd
mason je heb gelijk ook heb me er een beetje teveel in laten meeslepen Vindt het uberhaupt al raar dat er op een babyforum met de worden campy en ordinair geschreven wordt... Haha elmo mooie afsluiter voor de discusie ordinair!
Tja het wel of niet mooi vinden van een armbandje is niet de issue. Het gaat erom dat ze iets heeft gekregen terwijl de gevers op voorhand al wisten dat ze het cadeau niet mooi zou vinden. Er zijn ook genoeg dames hier die hun kind geen kleertjes met disney figuren erop aantrekken omdat ze dat verschrikkelijk vinden. Als je dan toch zoiets krijgt terwijl je hebt aangegeven dat niet mooi/lelijk te vinden tja... dan is het niet zo raar als je dat je kindje niet aantrekt.