Wie zegt dat Jannes afkomt van die zanger... Daar hou ik namelijk helemaal niet van. Maar waar hebben we het nog over... maakt toch niet uit dat smaken verschillen. De een vind het mooi de ander niet. Als iedereen dezelfde smaak had, zou de wereld heel saai zijn.
gaat weer helemaal nergens over hier he... laat iemand toch eens gewoon zn eigen gevoel en verhaal uiten zonder dat er vrouwen met hordes bovenop jumpen.. he bah vindt dat zo irritant...
wat een discussie zeg. Als ik iets krijg dat ik niet leuk vind krijgt ze het gewoon absoluut niet aan, ook niet om andere een plezier te doen, dat voelt voor mij niet goed. Als ze weten dat ik het niet leuk vind en vervolgens toch geven antwoord ik rustig bedankt voor de kastvulling. Jammer als ik ze daarmee voor het hoofd stoot, moeten ze maar niet tegen mijn wensen ingaan.
Ik vind het een leuk aandenken , niet ordinair....vind het wel lief staan een armbandje bij een babytje.
Misschien moet iemand een ander topic openen waarin we met z'n allen kunnen discusieren over armbandjes bij kleine kindjes... Dit topic gaat naar mijn idee helemaal niet over het gouden armbandje maar dat ts het vervelend vindt dat haar schoonmoeder een cadeau heeft gekocht waarvan ze wist dat het niet op prijs gesteld werd. Daardaar krijgt ze het gevoel dat haar iets wordt opgedrongen.
Nou Jannes jij begon met Campy, dus leg het nu maar uit dan wat je er wel mee bedoelt... En voor degene die het willen, open het nieuwe topic, kom zeker even kijken
Ik hoef toch niet uit te leggen waarom mijn persoonlijke mening is dat een armbandje campy is. Ik vind dat. En dat is mijn mening. Jij zult ook wel een mening hebben over zaken die ik niet deel. Meer ga ik er niet over zeggen... nutteloze discussie.
Misschien begrijp ik wel niet wat jij met Campy bedoel en daardoor je mening niet begrijp? Ik ken het woord niet....
O sorry, ik dacht dat het een algemeen bekend woord was. Campy is volks, Nederlandse muziek alla Frans Bauer / Gradje Daemen, veel bont, glitter en veel gouden sieraden (ook op jonge leeftijd). Dat versta ik onder campy. Nou dat zijn dingen waar ik persoonlijk niet van hou. Maar wil niet zeggen dat iedereen met een armbandje campy is, maar ik vind het dragen van een armbandje door een baby campy.... Dat is het eerste wat in mij opkomt. Al draagt de baby de duurste merkkleding. Maar nogmaals... dat is mijn mening!
Misschien in jouw regio een bekend woord, ik heb er nog nooit van gehoord, wel op een andere manier met dezelfde betekenis.. Het is trouwens Grad Damen, maar je zei het zelf al je kent het niet. Jammer alleen dat je zoveel mensen met dat ene woordje over één kam scheert.Ik noem dat dan wel dom.
Fantastisch dit! Heerlijk kansloos! Wie is de volgende met briljante opmerkingen...? *pakt een zak chips en gaat er even goed voor zitten*
*Gaat naast Maja zitten met een doos bonbons, wel de light-versie(tja, moet toch op de lijn letten....huh....)*
tim heeft een zilvere gekregen van mijn schoonzus ! niet om gevraagd maar is wel een blijvende herinnering voor later.. hij heeft hem niet echt aan vind dat nog gevaalijk
Kruipt tussen Maja en Suus in, snaait wat bonbons weg en biedt iedereen warme choco aan. Om ook even ontopic te reageren, ik vind sieraden bij die kleintjes ook niet mooi maar ieder zijn smaak. Gelukkig verschillen smaken want wat zou het saai zijn als iedereen dezelfde auto had, zelfde huis en tuin, werk en noem maar op.