Vreselijk kerstcadeau gekregen van schoonouders!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cerise, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    'zit lekker met een reep chocola'

ik vind sieraden bij kleintjes ook nog niks, maar idd ieder zijn mening. de één vind het leuk, de TS vind het vreselijk. Oké, ieder zijn keus. vind het alleen niet kunnen, ook al komt het uit een goed hart, dat ze een cadeautje hebben gegeven waarvan ze weten dat de ouders het er niet mee eens zijn. respecteer dat zou ik zeggen.

groetjes, Miranda

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Herkenbaar hoor :) , ik kan me soms ook best mee laten slepen en me opvreten , maar later denk ik weer zonde van mijn energie eigenlijk , want niet iedereen is hetzelfde en dat is eigenlijk maar goed ook :)

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Tessa doet ook mee :)

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    *vind dat maja, suus en dees eens een flink stuk op moeten schuiven.. of een grotere bank moeten gaan kopen want er zullen er nog wel meer bij komen zitten.. oja... ik heb popcorn bij..*

Wat een discussie om niets eigenlijk..

miljoenen mensen, miljoenen smaken.. gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!
    wel goud, geen goud, ordi, niet ordi.. jeej..
    SMAKEN VERSCHILLEN..

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    heey ik had al popcorn

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ok... rustig maar.. wij gaan hier toch geen ruzie om maken he... ;) ;)

Ik ben al gaan zitten met borrelnootjes.. goed?

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha
    ik kan me het gevoel van de TS zo goed begrijpen................

Ik heb 2 armbanden gehad :confused:
    Heb uitvoerig bedankt, en van je : oooh wat schattig
    maar ik ben er dus 1 van het kamp (hihi leuke woordkeuze) die het niet om aan te zien vind bij een baby

Voor diegene die het prachtig vinden: super voor jullie, jullie zullen vast iets van mij verschrikkelijk vinden, maar dat is prima. Zou niet leuk zijn als we er allemaal precies hetzelfde bijlopen

10. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hahahaha
    lachwekkend dat wel!

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ik kom ook van het kamp
    nou ja ik woon zelf niet in een wagen mijn fam wel

en ooo wat hou ik togh van gouden armbandjes kettingkjes ringetjes en oorbelluhhhhhh

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    maak je niet dun dik is de mode!
    zo

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nou ik woon wel in de wagen en nee ik loop er niet bij als een gouden kerstboom!

Maar ik vind goud wel mooi ja, met mate...

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vandaar mijn agressie richting het woord campy (zo niet leuk..)

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ik heb wel een paar ringen om
    2 gouden kettinkjes en wat armbandjes
    ben ook niet helemaal behangen hoor met goud vind dat wat overdreven maar ik vind het woord ordinair zo ordinair hoe kan een kind van bijna 7 mnd met een armbandje en een paar oorbellen in nu ordinair zijn pfff
    ik ben nu oo kwel klaar met deze topic trouwens!

16. Cerise

Cerise Niet meer actief

Jeetje, open ik ook een keer een topic, loopt het helemaal uit de hand.... Ik heb gisteren al aangegeven hoe ik het inmiddels heb opgelost. Dus meiden bedankt voor jullie reacties.

Ik ben helemaal klaar met de discussie of het wel of niet ordinair is. Ik heb gisteren al aangegeven zelf achteraf ook niet gelukkig te zijn met m'n woordkeuze en de titel van het topic. Het was helemaal niet mijn bedoeling dat er meiden zouden zijn die zich hierdoor persoonlijk aangevallen zouden voelen. Sorry hiervoor. Het is gewoon niet mijn smaak en iedereen moet zelf weten of ze hun baby wel of geen sieraden om wil doen. Ik veroordeel helemaal niemand hiervoor.

En natuurlijk vind ik het lief van mijn schoonouders dat ze een cadeau voor hun kleindochter hebben gekocht. Ik vind het alleen erg jammer dat ze uitgerekend iets kopen waarvan ze weten dat ik het niet leuk zal vinden. Hierdoor voel ik me een beetje aan de kant gezet. In de familie is het overigens totaal geen traditie of zo. Ik heb al aangegeven bij m'n schoonmoeder hoe ik me hierbij voel, omdat ik wil voorkomen dat we in de toekomst meer cadeaus krijgen waar we zelf niet achterstaan. Dat vind ik erg zonde. Ze zullen ook moeten leren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat ze mij hun smaak niet kunnen opleggen.

Wat betreft het armbandje. Ik doe het haar af en toe om op speciale dagen (verjaardagen, kerstmis, nieuwjaarsdag, moederdag, etc.). En verder bewaar ik het in een mooi doosje als aandenken voor later.

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Komt hier dus een mooi gouden slotje :)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik begrijp nog steeds niet waarom jij zo op dat slotje aast ;)

Ze heeft nogmaals aangegeven (wat niet eens zou hoeven volgens mij) hoe ze het bedoeld heeft.

Klaar toch?

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    cerise wil je topic op slot?

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou waarom wel open houden vraag ik mij af? het is toch ook al lang 'off topic' van TS bedoeling..

Deel Deze Pagina