Ja, helaas wel. Het werd op Nickelodeon uitgezonden, voor en na schooltijd, ruim voor het avondeten... Nu we digitale tv hebben mag die zender ook niet meer op, ze heeft genoeg andere zenders om naar te kijken.
Sjonge zeg. Als ik dan denk aan de onschuldige programma's toen ik klein was. (vrouwtje theelepel, troetelbeertjes, kissifur, enz.) Om on-topic te blijven dat varkentje dat na bruine beer komt. Bibbeltje of zoiets. Ben getraint om hem na vruine beer razendsnel uit te zetten hihi. Want dan is het tijd om brood te eten. (vandaag even niet, meneertje slaapt nog )
Hahaha idd Gewoon linda Igam Ogam en dan de hele tijd dat irritante lachtje!! Oh zou hem echt uit willen zetten maar ja die twee truusjes van mij vinden het helemaal geweldig!
hahaha Oh dat van die shin can heb dat 1 keer gezegd tegen het zoontje van vrienden van ons of hij die kende en wat doet trekt zijn broek naar beneden en staa met zijn billen te wiebellen.... Dus k denk dat ie hem wel kende
Igam - Ogam inderdaad ja.. en Heidi! dat kind schreeuwt alles bij elkaar grrr.. maar dochterlief vind het geweldig!
Ik heb zelf wat tegen Mega Mindy. Het liedje vind ik irritant, de pakjes verschrikkelijk en al het gedoe er omheen. Ik hoop dat als mijn eerste een bepaalde leeftijd heeft bereikt er wat anders in is.
Met stipt op 1: wonderteam! Wat een vreselijke geluiden hoor ik dan, en die liedjes..pfff..helaas, zoonlief vind het helemaal geweldig! Ik vind Bumba niet echt verschikkelijk. Tuurlijk het slaat nergens op, maar wat kleintjes zo interessant vinden aan het programma is het concept. Je kan het vergelijken met TIK TAK(keek ik vroeger ook heel graag!). Allemaal korte niks zeggende filmpjes, met veel beweging en kleur. Eer je kind zijn concentratie op is, komt er weer een nieuw filmpje en dat blijft boeien. Hier wordt trouwens GEEN drukke vechtfilmpjes gekeken! Jettix etc gaat hie rniet aan!
haha vind ik ook. Als ze nu eens echt werk van die Tobie maakt zijn we daar tenminste ook vanaf! (lees: op zijn bek pakken en hoppa klaar met die onzin..., sorry, liet me even gaan...)
oja shin can dat keek ik jaren geleden zelf maar meisje mag dat echt niet zien. Ook af en toe op een digitale zender oma hondje grrrr krijg mep neigingen als ik dat zie.
Programma's die ik irritant vind zijn Wonderteam, Dora, Kabouter Plop, Piet Piraat, en veel programma's van Jim Jam...een zender die je via de upc box kan ontvangen. Daar heb je dan weer de Hoobs, Tiny Planets, en het ergste van alles: Baby Antonio's Circus. Echt, hoe ze dat bij elkaar verzonnen hebben mag joost weten. Mijn zoon vindt het allemaal prachtig, gek genoeg. Programma's die hier acuut afgezet worden zijn Shin Chan/Pokemon/manga achtige tekenfilms. Die wil ik zo lang mogelijk buiten de deur houden vanwege de agressie die erin zit. Wat ik het leukste programma vind is een tekenfilmpje dat ik via het upc on demand kanaal heb ontdekt...Anton. Kent iemand het? Dat vind ik zelf dus ook heel leuk om te kijken, en zoonlief is er ook gek op.
ik vind Bumba griezelig. ik ben bijna bang voor die periode, maat het schijnt dat bijna alle kindjes het leuk vinden aaaaaaarrrrrrrgggggg
Ja dat had ik liever ook maar mijn zoon is stapel gek op pokemon hihih. Ging zelfs huilen toen die dacht dat pokemon dood ging. Hij was toen een jaar of 7 mama pokemon gaat dood o schat wat verelend. Gelukkig voor hem bleeft die leven hihih.
Dora heb ik vanaf dag 1 al een schurft hekel aan gehad, vanwege dat engels en Diego. Ik ben van mening dat een kind eerst goed nederlands moet leren en engels komt later wel. ik kreeg het in groep 7 en met mijn engelse taal is niks aan de hand Maja dochter lief vind het geweldig.. Dat chinees meisje, die NieHou zegt ( betekend hallo ) vind domi geweldig en zegt van dat tekenfilmpje dus ook ShaSha Ja Shin Shan, mijn favoriete tekenfilmpje van vroeger, "Doe de blote billen boegie " en Coelie Joelie. ja leuk!!!!! maar niet voor domi oogjes Je hebt ook een tekenfilmpje met allemaal kindervisjes zeg maar, en volgens mij heten die bubble guppies.. Nou domi springt net niet met der stoel weg als ze die ziet En vind het zelf ook niet on aangenaam om het te luisteren als ik bezig ben..
Als we hier nog ff wakker moeten worden dan mag bumba best aanblijven hoor. Maar mama kijkt dan wel langs de tv heen, ondertussen glashard liegend: Ooh mooi he, bumba Ik moet met het schaamrood op de kaken zeggen dat ik wonderteam best leuk vind.
Hier lopen wij de hele dag met het vervelende deuntje van het Wonderteam rond... ik haaaat dat tekenfilmpje. Ook Ni Hao Kailan en Dora, vooral Dora. Hoe vaak moet je herhalen dat je ergens heen moet...