Wat kan ik verwachten bij onderzoeken na 3 miskramen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door gelukkig, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb 3 miskramen achter de rug. Nu willen ze het gaan onderzoeken waarom het steeds mis gaat. Waaruit bestaan die onderzoeken, hoelang duurt het voordat je de uitslagen hebt?

Ik loop al in het zh. omdat we iui behandelingen krijgen.

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi hoi,

Ik wilde eigenlijk meelezen. Zit in zelfde schuitje, ongeveer dan. Ik denk dat ze bloed gaan testen. Wat precies geen idee.

Veel succes!

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat verdrietig dat het weer mis is gegaan.
    Het ligt eraan naar welk ziekenhuis je gaat. In veel ziekenhuizen testen ze een paar stollingsafwijkingen in je bloed en doen ze een chromosoomonderzoek bij jou en je partner.

In academische ziekenhuizen (bijv. amc, lumc) testen ze nog meer stollingsafwijkingen, schildklierafwijking en ook nog auto-imuunafwijkingen.

Als je naar het ziekenhuis in Gent gaat, hebben ze nog meer onderzoeken.

Bij mij duurde de onderzoeken in NL zo'n 8 weken (sommige korter).

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Bedankt voor het antwoord. Ik heb donderdag een belafspraak met me gynacoloog en hoor dan dus meer. Ik loop in het zh. in Voorburg, heb dus geen idee waarop hun onderzoeken.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Veel succes!

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Bovenstaande klopt. Ik heb die onderzoeken ook gehad, dat mag na 2 miskramen al. Wellicht omdat het geen vroege miskraam was maar ik bijna op 12 weken zat maar wil je wel informeren dat je 2x 360 Euro daarvoor moet betalen. Dit is geen enkel probleem voor je denkt ik maar leg ze wel opzij ;)
    Sterkte en conjita meis er is meer aan de hand hoor, 2 miskramen zoals ik kan nog pech zijn, 3 vroege miskramen slechte innesteling maar bij jou is er meer aan de hand! Heel veel succes met uitzoeken en ik kan je Gent adviseren.
    Mvg

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ze gaan bloedonderzoek doen, waarop ze precies testen weet ik niet. Krijg per post het bloedprikformulier opgestuurd dus zal het dan wel zien. Over 6 weken zijn dan de uitslagen binnen en daarna kunnen we pas weer verder met de iui behandelingen.
    Hoe bedoel je dat dit onderzoek zoveel geld kost? Je bent toch verzekerd, of bedoel je dat je het van je eigen risico moer betalen?

8. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hier ook gehad, gaat idd van je eigen risico af! Idd chromosomenonderxoem en allerlei andere dingen, geen idee meer wat allemaal, zou 8 weken duren maar hier was na 4/5 weken de uitslag al binnen..

Deel Deze Pagina