Ik was vorige maand 2 dagen overtijd wat ik normaal nooit ben nu is mijn vraag: is mijn nod nu 2 dagen opgeschoven? Voor ik overtijd was werd ik altijd op woensdag ongie maar vorige keer dus vrijdag dus is dan morgen mijn NOD? Ben best nieuwschierig want heb vanmiddag n test van CB gedaan en die was binnen 1 min heeeeeel licht posi. Ik durf niks te hopen. liefs Noes
Hoi, Spannend! Je moet i.d.d. altijd uitgaan van je langste cyclus! Dus ook al was hij altijd hetzelfde, toch de langste aanhouden! Heel veel succes!
dank je voor je antwoord. maar nu moet ik dus omdat ik voor t eerst in 2 jaar een 30 dagen cyclus heb gehad altijd 30 dagen aanhouden of moet ik gewoon mijn 28 dagen aanhouden en is morgen mijn nod?
Ik zou na 30 dagen testen. Want als je met 28 dagen zwanger bent, ben je dat met 30 ook wel! Klinkt goed hoor, dat streepje! Succes!
je kunt het beste de langste cyclus aanhouden mijn cyclus was ook altijd onregelmatig! kijk maar in mijn onderschrift! xxxx Succes meid!
oh jee, dan doe ik dat de volgende keer ook. Maar ik heb wel een duidelijke eisprong gevoeld deze keer, precies op de dag dat ook mn banner aangaf Ben benieuwd wanneer ik nu ongi wordt (hopelijk niet!).
ik ben gewoon na 28 dagen ongie geworden. dus was eenmalig 2 dagen overtijd de vorige keer. Had nu gewoon weer een cyclus zoals altijd van 28 dagen. iig bedankt voor jullie antwoorden gr noes