Hoi meiden. Sinds mijn laatste bevalling heb ik vaak tussentijds bloedverlies in een cyclus. Nog nooit eerder gehad. Heb altijd wel onregelmatige cyclus door PCO. Maar nu dus ook tijdens een cyclus 3-5x tussentijdse bloedingen die gepaard gaan met flinke buikpijn maar houden maar 1-2 dagen aan. Zo moet ik alsnog buiten mijn menstruatie om maandverband dragen... Heb telefonisch overleg gehad met de gyn en die dacht dat het door de PCO kwam en van hem moest ik weer aan de pil. Met de hoop dat het dan niet meer zou komen. Maar nu ik aan de pil zit blijven de bloedingen aanhouden. Terwijl ik een goede menstruatie steeds heb van heel veel bloedverlies. Snap niet waar dat tussentijds bloedverlies dan vandaan komt. En de PCO heb ik altijd al.. Wie herkent dit? Ik weet niet wat ik er nu mee moet. Toch maar weer een keer bij de gyn melden dat de pil er niet tegen werkt?
Ben alleen bang dat hij weer met het pco verhaal aankomt.. Tja daar kan ik dan niks mee. Hoop dat het vanzelf weer over gaat. Staat op internet dat tussentijdse bloedingen veroorzaakt kunnen worden door hormoonschommelingen.. En dat die vanzelf overgaan. Ik gebruik nu wel een 3 fase pil trigynon. Altijd al gehad eigenlijk en nooit problemen. Zo zie je blijkbaar kan een bevalling veel verandere ook al is het de 4e. Vandaag weer bloedverlies onverwachts.. Gelukkig was ik thuis en kon ik me verkleden
Hoi, ik heb er deze maand voor het eerst ook last van. Kan me niet herinneren dit eerder gehad te hebben.. Misschien door het ontzwangeren? Of duurt dat niet zo lang?
hey meid.. Dit had ik vorige maand. En had gebeld naar de huisarts. Als ik niet ongesteld zou zijn geworden in de stop week moest ik een zwangerschaps test doen. En mocht ik gewoon wel ongesteld worden (wat dus gelukkig gebeurde). En er na weer een tussentijdse bloeding had gekregen moest er gekeken worden naar een andere pil want dan zou deze te licht zijn voor mij. Ik gebruik gewoon de normale pil
Ik moet stoppen met de pil en kijken of ik dan tussentijds geen bloedingen meer heb. Als ze wegblijven moeten we aan andere anticonceptie gaan denken, blijf ik toch bloedingen houden dan wordt er verder gekeken. Wat ik trouwens raar vond is dat mijn ha vond dat ik lang gevloeid heb, namelijk 5 weken. En dat ik na 7 weken voor het eerst echt weer ongesteld werd vond hij juist snel, terwijl de verloskundige beide dingen juist heel normaal vond. Apart dus...
Heb ik ook gehad. Ik was bij elkaar opgeteld soms wel 2,5 week ongesteld. Wilde graag weten of het door de pil kwam of iets anders dus ben gestopt met de pil en nu gebeurd het niet meer.