hoe kan dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by karola24, Jan 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karola24

karola24 Niet meer actief

hallo allemaal

ik heb een vraagje , ik ben bijna 18 weken zwanger.
    ik heb een angelsound en daar hoor ik gelukkig altijd het hartje mee, maar alleen hoor ik dit altijd nog heel laag. ik voel sinds een week ook de kleine bewegen maar ook alleen heel laag. is dit altijd zo, ik ben soms bang dat hij of zei te klein is en ik het daarom alleen onderin voel en hoor?

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoihoi,
    Dat is wel een goede vraag ja.
    Denk dat het op zich niet raar is. Misschien zit je baarmoeder gewoon niet zo hoog.
    Vraag het anders een keer aan de VLK. Dan hoef je je iig geen zorgen te maken.

Succes :D

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb mijn meisje tot 22 weken heel laag gevoeld, pas nu voel ik haar regelmatig wat hoger, zo rond mijn navel en in mijn zij af en toe, maar dat je je beeb nu nog heel laag voelt kan heel goed hoor ;)

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb net voor de kerst de 20 weken echo gehad en die dame zei dat de baby erg laag ligt. Wat waarschijnlijk ook verklaard waarom ik maar zo'n klein buikje heb... :) Ik voel de baby eigenlijk ook alleen onderin. Het heeft verder niks te maken met hoe groot de baby is, de mijne ligt precies op schema...

5. karola24

toen ik vorige week bij de vk was heeft ze gevoeld en zat mijn baarmmoeder net onder mijn navel dus die is wel gewoon goed gegroeig vandaar dat ik het ook zo raar vind. maar als je kindje gewoon laag ligt kan dat dan kwaad?

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nee hoor, volgens mij niet... Ik kan ook niks bedenken waarom het schadelijk zou zijn... Ik denk eerder dat mijn baarmoeder van voor naar achter wat breder is (snap je wat ik bedoel?) En hij moet uiteindelijk toch naar beneden.. :)

3 weken geleden was ik bij de vk, en toen lag mijn baarmoeder 2 vingers onder de navel... Maar mijn placenta ligt aan de voorkant dus het kan zijn dat de baby wel bovenin ligt maar dat ik het schoppen dan niet voel... Misschien ligt jouw placenta ook aan de voorkant?

7. karola24

ja dat zou ook nog kunnen ik weet dat eigenlijk niet heb donderdag 20 weken echo dan zal ik het eens vragen. ik maak me soms ook gewoon te druk denk ik:(

Share This Page