Ach jee Kelly ik lees het net pas. Gecondoleerd voor jou en de familie. De mooiste bloemen worden als eerste geplukt, dat blijkt wel weer. Liefs Elvira
Wat verschrikkelijk nieuws. Het is gewoon onbegrijpelijk . Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn. Ik ben helemaal sprakeloos! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
gecondoleerd! wat een verhaal zeg... zo jong en dan al zo snel ineens ook! jeetje ... heb net echt met tranen in mn ogen dit zitten lezen heeeeel erg veel sterkte aankomende tijd! voor jou, je vriend & schoonfam.!
Jeetje dat is nog snel gegaan, gatsie, meid gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, vriend en familie..verschrikkelijk nieuws..ff geen woorden..
Wat ontzettend vreselijk dit...ongelooflijk en zo ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte met dit verlies.
gecondoleerd.. heel veel sterkte voor jou, je vriend, je schoonouders en de overige familie en vrienden.
jeetje meid. ik lees nu net je verhaal met tranen in mijn ogen. zo jong nog ppffff. ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve lize.
ik volgde deze topic wel maar lees nu pas dat ze is overleden wat is dat snel gegaan en zo jong wat een rotziekte is het ook ze had nog zo leven voor zich. heel veel sterkte met dit grote verlies
wat vreselijk. ik heb er gewoon geen woorden voor. ik zit hier met tranen in mn ogen. ik had je eerste berichtje gelezen en heb toen een tijdje niet gekeken. het nieuws slaat hier ook in als een bom. gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal. dikke knuffel doris
tjee, ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. inderdaad wat zit de wereld toch raar in elkaar. ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit verlies.