wat erg zeg, je verhaal. wat zul jij geschrokken zijn. wat erg voor je vriend ook. het is altijd met dit soort verhalen dat ik echt geen woorden meer heb. want dit is inderdaad heel oneerlijk. heel veel sterkte voor jou en je familie toegewenst!
Och meid toch, wat een kl*te situatie! Ik wens jou en je schoonfamilie heel veel sterkte toe, de wereld is op dit soort momenten echt niet eerlijk.
Jeetje, wat erg zeg! Bij mij is twee jaar geleden ook een melanoom ontdekt (in m'n oog), na de nodige operaties en bestralingen gaat het nu redelijk. Ben wel bijna blind aan één oog, maar iig geen uitzaaïngen! Maar ik weet dus wel een beetje hoe jouw schoonzus zich voelt. Ik kan alleen maar zeggen: Heel veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal! En hopen dat bij jullie ook alles weer goed komt!
Poeh...........nieuws waar helemaal niemand op zit wachten En dan ook nog eens op zo'n jonge leeftijd..........heel veel kracht toegewenst aan je schoonzusje, jou, je vriend en alle familie.
Verschrikkelijk! Heb er echt een heel naar gevoel van. 22 jaar... Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie allemaal!
Wat een vreselijk nieuws. Ik hoop voor haar en jullie familie dat er toch nog een beetje hoop is. Ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat ze weer gezond mag worden na de chemo's.
Jeetje meid, wat een vreselijk nieuws! Ik kan me voorstellen dat je wereld dan even helemaal instort en dan ook nog de angst voor je vriend erbij... Ik hoop dat de chemo bij de schoonzusje aanslaat en voor je vriend hoop ik dat er geen afwijkende cellen worden gevonden. Veel sterkte gewenst!
Ik ben er gewoon stil van. Kan er geen woorden voor vinden. Heel veel sterkte voor de komende tijd voor jou en je (schoon)familie. Groetjes van kiki
Jee meid wat verschrikkelijk!Iik wil jou en de rest van de familie heel veel sterkte toe wensen de komende tijd!