Goed dat je het van je afgeschreven hebt, soms is dat het beste wat je kan doen. Heel veel sterkte de komende tijd en te hopen dat het met je man allemaal goed is. Groeten Simone
jeetje wat een lieve berichten allemaal... ontzettend bedankt! doet me goed... ze is nu in het ziekenhuis voor de chemo en uitleg hoe alles gaat lopen... ze heeft nu voor de pijn morfine gekregen, hopen dat dat een beetje aanslaat.
ow ik heb echt een brok in me keel!ik ben ook 22 jaar en zulk nieuws is verschrikkelijk! ik wens jou,je familie maar vooral je schoonzusje heel veel sterkte toe! ik hoop dat het goed gaat komen! heel veel liefs mounia
we kregen net een telefoontje van me schoonmoeder, me schoonzusje haar nieren zijn ook aangetast, chemo gaat waarschijnlijk niet werken
Jeetje meid! Ik zit hier gewoon met de tranen in mijn ogen, echt niet te geloven. Hopen dat alles goed is bij Jeroen. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Mochten we wat voor jullie kunnen doen dan weten jullie ons te vinden. Sterkte.
Alles is al gezegd... ik heb er geen woorden voor, het is zo oneerlijk! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Ook heel veel sterkte van mij. Ik ken je niet k3lly maar vind het heel erg voor jou en je schoonzusje en je familie :'(